«Е-підприємець»: всі необхідні дозволи для відкриття бізнесу отримаєте за однією заявкою

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ Чергові зміни до ПКУ: підготуйтеся до цих "удосконалень"

Уряд розпочав реалізацію проекту «Е-підприємець», який надасть можливість підприємцям швидко отримувати всі дозвільні документи на конкретний вид діяльності.

Е-підприємець

Заступник Міністра економіки з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ігор Дядюра зазначив, що сьогодні, щоб відкрити власний бізнес, українцям доводиться витрачати час і зусилля на отримання дозвільних документів, подання різних декларацій, відкриття банківських рахунків. Наприклад, для відкриття перукарні необхідно отримати 18 документів — від реєстрації бізнесу до вивіски. При чому головною проблемою часто стає необхідність дотримання принципу послідовності, тобто неможливо отримати документ № 3, поки не отримав №1-2. В рамках реалізації «Е-підприємець» отримати всі необхідні дозвільні документи можна буде за декілька кліків на порталі «Дія».

В експериментальному проекті «Е-підприємець» буде реалізовуватись принцип «ланцюжка». Наприклад, для відкриття деяких видів бізнесу потрібно відвідати понад 6 органів влади й отримати відповідні дозволи та висновки. Тепер подати заявку з пакетом необхідних документів можна буде не виходячи з офісу. Документи починають відразу обробляти, при чому на кожному етапі приймається кваліфікований електронний підпис від першого державного органу, який першим видає довідку. Підприємець зможе відстежувати свою заявку і в кінці отримати повний пакет документів для започаткування власної справи.

За інформацією Урядового порталу

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
246945

Фінансовий моніторинг у 2025 році: порогові операції, підозрілі платежі, нові правила

Що слід знати про фінансовий моніторинг при здійсненні своїх платежів, що таке порогові та підозрілі операції, як бути у ситуації відмови банку у проведенні платежу з вимогою довести законність коштів? Які обмеження на перекази між картками фізосіб? Яку інформацію про клієнта бухгалтери-підприємці та аудитори мають передавати до Держфінмоніторингу? Кінцеві бенефіціари — хто це та що буде, якщо про них не повідомити. Ці та пов’язані питання — в огляді експерта
87103

Страховий стаж 2025: як рахувати і що входить у розрахунок

Страховий стаж впливає на розмір лікарняних, декретних і пенсійних виплат. Тому роботодавець має правильно його визначити — і для працівника, і для Пенсійного фонду. Розберімо, як рахувати страховий стаж найманим працівникам, підприємцям і виконавцям за цивільно-правовими договорам
71922

Середньооблікова кількість штатних працівників: приклад розрахунку

Під час розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників є нюанси, які варто врахувати, аби все було правильно. Так, як хоче Держстатистика. У консультації — правила та приклади розрахунку цього показника
185630

Інвентаризація земель 2025: порядок проведення, документи та строки

Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію земель та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — у цій консультації
7174

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді