✍ Звітуємо за ІІІ квартал у Розрахунку з ПДФО та ЄСВ: ЗРАЗКИ ВІД ЕКСПЕРТА
Мінекономіки розробило нову редакцію Закону України «Про захист прав споживачів», мета якого запровадити дієві механізми з регулювання інтернет-комерції.
Так, підприємці, які здійснюють електронні продажі, обов’язково повинні будуть розміщувати інформацію про себе, як суб’єкта господарювання та перелік інформації про продукцію.
В законопроєкті:
- наведені визначення «електронний торговельний майданчик (маркетплейс)» та «електронний сервіс порівняння продукції (прайс-агрегатор)»;
- встановлена відповідальність за ненадання повної інформації суб’єктом господарювання щодо його ідентифікації.
- Держпродспоживслужба отримує право звертатися до провайдера інтернет-послуг щодо обмеження доступу до веб-сайту суб’єктів господарювання, які використовують нечесну підприємницьку практику, порушують законодавство про захист прав споживачів та яких неможливо ідентифікувати.
Паралельно з цим Мінекономіки спільно з Мінцифри працюють над створенням платформи «Е-споживач» для продавців, які здійснюють господарську діяльність в інтернет-магазинах, зокрема маркетплейсах, прайс-агрегаторах, класифайдах. Цей електронний сервіс дозволить ідентифікувати продавця шляхом надання йому статусу Держпродспоживслужбою «Перевірений продавець».
Мінцифри також розробило зміни до Закону України «Про електронну комерцію», який передбачає створення «Єдиного реєстру продавців у сфері електронної комерції».
- Професійна сертифікація бухгалтерів — 2021 СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ПДВ: поглиблена програма СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡️
- Зарплата: розрахунки, звітність, перевірки СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- Захист від податкового тиску СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- Податки та зарплата: що змінилося в 2021 році СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- Застосування РРО: зміни, помилки, штрафи СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡️
- Лікарняні через коронавірус СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡️
- Професійна сертифікація головбуха медичного КНП — 2021 СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡️