Помилки при формуванні лікарняного: як усунути

З’ясовуємо причини виникнення помилок при формуванні лікарняного листа та виправляємо дані застрахованої особи

Виникла проблема із електронним лікарняним: як діяти

Розрахунок зарплати, звітність, перевірки

Нагадуємо, що листок непрацездатності формують в Електронному реєстрі на підставі інформації про медичний висновок у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — РЗО).

Тобто, ідентифікованою вважають особу, щодо якої інформація, яка надійшла з електронної системи охорони здоров’я, співпадає з відомостями РЗО за наступними критеріями:

  • співпадіння реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номеру паспорта — 100% символів,
  • співпадіння прізвища, імені та по батькові особи — понад 90% символів.

Сформований листок непрацездатності надсилають страхувальникам, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах. При тому, як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом. Відбувається це через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

У разі неспівпадіння вищезазначених критеріїв листок непрацездатності не створиться, а лікар в електронній системі охорони здоров’я отримає повідомлення «Помилка однозначного пошуку в РЗО/Перевірте коректність ПІБ та документ».

У даному випадку, необхідно перевірити актуальність даних в електронній системі охорони здоров’я, які вносили при укладанні пацієнтом декларації з сімейним лікарем. При виявленні помилок, їх необхідно виправити упродовж 7 днів з дня реєстрації медичного висновку. При перевищенні даного строку е-лікарняний за даним медичним висновком уже не створиться. Якщо ж помилку виявили в даних застрахованої особи, які містить РЗО, то її також необхідно виправити.

Оскільки одним із джерел наповнення РЗО є звітність роботодавців щодо нарахування та сплати страхових внесків, то уточнення даних по застрахованій особі може здійснити страхувальник.

Також подати Анкету для внесення/зміни/уточнення даних в РЗО може безпосередньо застрахована особа:

  • через вебпортал ПФУ;
  • або особисто, звернувшись до територіальних підрозділів ПФУ.

Після виправлення даних в РЗО, за зверненням пацієнта лікар може повторно відправити сформований медичний висновок до ПФУ для створення лікарняного листка.

За інформацією ПФУ у Вінницькій області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Витрати майбутніх періодів: що врахувати при складанні фінансової звітності

Витрати майбутніх періодів не часто можна побачити у бухгалтерському балансі. Однак для них відведено аж цілий рядок. Що таке витрати майбутніх періодів та чи можна обійтися без них? Чим витрати майбутніх періодів відрізняються від авансу за послуги? Чи є витрати майбутніх періодів у фінансовій звітності за МСФЗ? Відповідні на ці питання — знайдете у консультації
48971

Соціальні відпустки у 2025 році

В огляді мова піде про соціальні відпустки. У фокусі ― соціальні відпустки на дітей, тривалість таких відпусток, соціальні відпустки під час воєнного стану, додаткові соціальні відпустки
24020

Ліцензія на алкоголь 2025: вартість, документи, відповідальність

Кому потрібні ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю алкоголем, скільки за них треба платити та які документи зібрати за оновленими правилами 2025 року, бланки заяв та порядки їхнього заповнення, бухгалтерський облік таких ліцензій — у статті
82135

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді