⚡️ Все про контрольовані операції

Кабмін оновив Порядок попереднього узгодження ціноутворення у контрольованих операціях, за результатами якого укладають договори, що мають односторонній, двосторонній та багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення.
Змінами передбачив:
- єдину форму заяви про попереднє узгодження ціноутворення,
- подання заяви з додатками великим платником податків до ДПС засобами електронного зв’язку під час як підготовчого розгляду, так і під час процедури узгодження ціноутворення в контрольованих операціях. А також у разі продовження періоду дії договору про попереднє узгодження ціноутворення.
Цими змінами урядовці планують прискорити та спростити адміністрування процесів на всіх етапах процедури попереднього узгодження ціноутворення у контрольованих операціях, у т. ч. шляхом їх цифрового розвитку, зокрема під час листування між ДПС і великим платником податків.
Довідково! Попереднє узгодження ціноутворення у контрольованих операціях — це процедура між великим платником податків та ДПС. Під час неї обидві сторони узгоджують критерії для визначення відповідності умов контрольованих операцій, що здійснює або буде здійснювати великий платник за принципом «витягнутої руки» на підставі договору на обмежений строк.
У разі дотримання умов договору про попереднє узгодження ціноутворення контролюючі органи не мають права приймати рішення про донарахування податкових зобов’язань, штрафів, пені стосовно контрольованих операцій, які є предметом такого договору.
За інформацією Мінфіну
Мішин Миколакерівник групи трансфертного ціноутворення KPMG в Україні, ексначальник управління перевірок трансфертного ціноутворення Департаменту аудиту ДФС ► трансфертні пастки ► помилки у трансфертних звітах FY 2020 ► ділова мета, «приховані» дивіденди, операції з нерезидентами ► тлумачення ОЕСР ► податковий контроль ► свіжа судова практика у спорах щодо трансфертного ціноутворення
1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП