Загубили трудову книжку: порядок її поновлення та заповнення

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Алгоритм дій, якщо загубили трудову допоможе вам відновити її.

Загубили трудову книжку: порядок її поновлення та заповнення

⚡️ Електронні трудові книжки: врахуйте це прямо зараз

Особа, яка загубила трудову книжку зобов’язана негайно заявити про це власнику або уповноваженому ним органу за місцем останньої роботи. Не пізніше 15 днів після заяви, а у разі ускладнення ― в інші строки, власник або уповноважений ним орган видає працівнику іншу трудову книжку або вкладку до неї з написом «Дублікат» у правому верхньому кутку першої сторінки (розд. 5 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мін’юсту, Мінсоцполітики та Мінпраці від 29.07.1993 № 58, далі ― Інструкція № 58).

Дублікат трудової книжки заповнюють за загальними правилами (пункт 5.2 Інструкції № 58).

Якщо працівник до влаштування на це підприємство вже працював, то під час заповнення дубліката трудової книжки в розділ «Відомості про роботу» у графу 3 спершу вносять запис про загальний стаж роботи до влаштування на це підприємство, який підтверджується документами (пунктом 5.3 Інструкції №58).

Загальний стаж роботи записують сумарно, тобто зазначають загальну кількість років, місяців, днів роботи без уточнення, на якому підприємстві, в які періоди часу і на яких посадах працював у минулому власник трудової книжки.

Якщо на момент звернення особи підприємство вже ліквідували, довідки, що підтверджують загальний стаж, можуть видавати правонаступники таких підприємств.

Після отримання довідки, необхідно подати заяву про видачу дублікату трудової книжки за останнім місцем працевлаштування і підтвердити свій попередній стаж роботи, а також обіймані посади цими ж довідками.

Якщо особі нікуди звернутися у зв’язку з ліквідацією підприємства, вона може звернутися по довідку до Трудового архіву, в якому зберігається вся документація підприємства, що ліквідувалось.

У випадку, коли документи в архіві не збереглися, трудовий стаж можна встановити за рішенням суду.

За інформацією ГУ Держпраці у Запорізькій області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
45

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65196

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275282

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311322

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді