На сайті Профспілок з’явився проєкт постанови правління ПФУ «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».
⚡ ЗВІТНІСТЬ З ПДФО ТА ЄСВ: ПРИКЛАДИ, ЗРАЗКИ, ПОЯСНЕННЯ ⚡
Проєктом передбачили, що відомості про трудову діяльність працівника, ФОП, фізособи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі подають у будь-який період протягом п’яти років з дня набрання чинності Законом України від 05.02.2021 № 1217-IX (далі – Закон № 1217) з урахування першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилось 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01.07.2000.
Крім того пропонують у Порядку подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі, затвердженого постановою ПФУ від 12.03.2021 № 11-1 встановити, що:
- відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі подають до територіального органу ПФУ працівники особисто або через портал е-послуг ПФУ в електронній формі;
- відомості про трудову діяльність працівника після набрання чинності Закону № 1217 подають у складі Податкового розрахунку.
За інформацією ФПУ
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів