Без коду товару в податковій накладній не обійтися, адже це її обов’язковий реквізит. Але як правильно його визначити, якщо постачаєте товари в наборі? Коли потрібно вказувати в ПН всі товари, що скомпонували у набір, а коли можна обмежитися одним рядком?

СКАЧАТИ ЗРАЗОК ⏩
 | ЧЕРНИШОВА Ганна, експерт Експертус Головбух |
Код УКТ ЗЕД — обов’язковий реквізит ПН (пп. «і» п. 201.1 ПКУ). Його зазначають на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача:
- для підакцизних та імпортних товарів — десять знаків;
- решти товарів — щонайменше чотири знаки.
Зазначайте код УКТ ЗЕД товару у графі 3.1 табличної частини ПН. Якщо постачаєте товар, ввезений на митну територію України, у графі 3.2 ПН також поставте позначку «×».
Як класифікувати та за яким кодом зазначити в ПН набор чи комплект товарів із імпортних і вітчизняних товарів, що мають різні коди УКТ ЗЕД, — читайте далі.
- Як класифікують товари
- Коли товари вважають набором
- Як підтвердити правильність коду
Річний перерахунок ПДВ за 2025 рік потрібен тим, хто має одночасно й оподатковувані, й неоподатковані податком доходи. Такі платники нараховують компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ, а потім проводять їхнє уточнення, тобто перерахунок ПДВ в кінці року. У консультації мова піде про те, як здійснити такий перерахунок, скласти розрахунок коригування до компенсуючих податкових накладних та як відобразити все це у податковій декларації
Сплатили нерезиденту аванс за рекламні послуги. За першою подією склали і зареєстрували податкову накладну (ПН). Послуги він так і не надав. Ми розірвали угоду, і нерезидент повернув інвалюту. Гроші спочатку зарахували на розподільчий рахунок. На поточний — ще ні. Якою датою потрібно зробити розрахунок коригування (РК) до ПН? За яким курсом коригувати ПДВ?
Пригадаємо основні правила, за якими складають зведені податкові накладні. Підкажемо, коли замість звичайних податкових накладних можна оформити одну зведену, і чи не буде порушенням, якщо оформите зведену податкову накладну на ритмічні постачання лише в якомусь окремому звітному періоді, а в інші складатимете за правилом першої події
Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
Дізнайтеся, які документи допоможуть оскаржити штраф за несвоєчасну реєстрацію РК, що постачальник складає на зменшення податкових зобов’язань, а реєструє — покупець. У відео ознайомимо вас із правовою позицією Верховного Суду, який цілком на боці платників податків