Комунальне підприємство 01.12.2014 за договором з контрагентом отримало виробниче обладнання (основні засоби) за рахунок цільового фінансування коштів з місцевого бюджету. Обладнання відображено в балансі у складі основних засобів підприємства, однак станом на 31.12.2014 фінансування з місцевого бюджету не було проведено. У січні 2015 року постачальник звернувся з вимогою повернути неоплачене обладнання. У лютому 2015 року підприємство повернуло обладнання постачальнику. Як відобразити повернення неоплачених основних засобів в обліку? Чи потрібно амортизувати обладнання у січні–лютому 2015 року? Чи потрібно цю операцію відображати у звітності?
Комунальне підприємство 01.12.2014 за договором з контрагентом отримало виробниче обладнання (основні засоби) за рахунок цільового фінансування коштів з місцевого бюджету. Обладнання відображено в балансі у складі основних засобів підприємства, однак станом на 31.12.2014 фінансування з місцевого бюджету не було проведено. У січні 2015 року постачальник звернувся з вимогою повернути неоплачене обладнання. У лютому 2015 року підприємство повернуло обладнання постачальнику. Як відобразити повернення неоплачених основних засобів в обліку? Чи потрібно амортизувати обладнання у січні–лютому 2015 року? Чи потрібно цю операцію відображати у звітності?
У бухгалтерському обліку комунального підприємства операції з вибуття основних засобів відображаються відповідно до норм П(С)БО 7 «Основні засоби» та Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Мінфіну від 30.11.1999 № 291.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Про відображення повернення неоплачених основних засобів в бухгалтерському обліку читайте в експертно-правовій системі «Експертус Податки».
15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
Популярні бланки та зразки стануть у пригоді всім бухгалтерам. У публікації знайдете «хіти», які завжди мають попит серед наших читачів
У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення