Комісія регіонального рівня розглядає Таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) з поясненнями протягом п’яти робочих днів після її отримання та приймає рішення про врахування або неврахування Таблиці, яке надсилають платнику податку в порядку, встановленому ст. 42 Податкового кодексу України (ПК) (пункти 15 та 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165).

Документ, який надіслає контролюючий орган в е-кабінет, вважають врученим платнику податків, якщо він сформований з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-ІV та «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII і є доступним в е-кабінеті.
Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляють з е-кабінету автоматично, та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. У разі якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважають наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважають перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 42.4 ПК).
Водночас, у разі коли платнику податку не надходить рішення про врахування або неврахування Таблиці в порядку, передбаченому ст. 42 ПК протягом п’яти робочих днів після її отримання контролюючим органом, платник має право подати її повторно.
За інформацією ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
Дізнайтеся, які документи допоможуть оскаржити штраф за несвоєчасну реєстрацію РК, що постачальник складає на зменшення податкових зобов’язань, а реєструє — покупець. У відео ознайомимо вас із правовою позицією Верховного Суду, який цілком на боці платників податків
За яких умов можна не нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання у разі знищення або втрати товарів під час воєнного стану? Як уникнути нарахування компенсувальних ПДВ-зобов’язань, якщо списуєте не тільки придбані з ПДВ товари, а й послуги? Розповімо
У консультації підкажемо, як заповнити податкову накладну та наведемо детальний алгоритм заповнення податкової накладної за кожною її графою
Реєстрація податкових накладних обов’язкова, адже без неї вони фактично недійсні. А ще —загрожує штрафом несвоєчасна реєстрація податкових накладних. Однак в умовах воєнного стану правила дещо змінилися. В огляді експерт розбирає строки реєстрації податкових накладних, порядок реєстрації податкових накладних та граничний термін реєстрації податкових накладних