Сервіс «Хмарне сховище» надає можливість зберігати особисті ключі користувачів у засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (захищеному колективному сховищі особистих ключів підписувачів, доступного онлайн)
Особистий ключ зберігається у «Хмарному сховищі» кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (далі — Надавач) всередині захищеного апаратно-програмного пристрою.
Кожен особистий ключ захищений паролем, доступ до якого є тільки у власника та використання його можливе лише після успішної аутентифікації (ідентифікації особи) Надавачем.
Вхід до Електронного кабінету здійснюйте за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету з застосуванням особистого ключа з хмарного сховища:
- у вікні «Вхід до особистого кабінету» оберіть вкладку «Хмарне сховище»;
- з випадаючого списку в полі «Провайдер» оберіть відповідного Надавача, в якого отримали особистий ключ з «Хмарного сховища»;
- заповніть поле «Ідентифікатор користувача» (за необхідності);
- натисніть кнопку «Отримати посилання», перейдіть за посиланням (або зіскануйте QR-Код) та підтвердіть авторизацію на ресурсі Надавача.
Після система автоматично здійснить вхід до приватної частини Електронного кабінету.
За інформацією ДПС у Житомирській області
Із вересня 2024 року діють нові форми реєстраційних заяв. Актуальні бланки і зразки заповнення форм, а також порядок їх заповнення — у статті
Доопрацьований законопроєкт «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.08.2024 № 11416-д вже зареєстрували на сайті ВРУ. Розглянемо, що ці зміни означають для платників податків
Податкова готує «чорний список» несумлінних платників, щоб управляти податковими ризиками і впливати на сплату податків. Хто і як готуватиме цей список і чим це загрожує платникам, розповімо у цьому матеріалі
Закон № 3813, яким депутати внесли чергові зміни до Податкового кодексу України (ПК), опублікований у «Голосі України» 25.07.2024. Більшість змін, що в ньому передбачені, за винятком окремих положень, запрацює з першого числа наступного місяця після місяця його опублікування. Тобто з 01.08.2024.
Виникають ситуації, коли неприбутковій організації потрібно змінити певні реквізити чи установчі документи. Як зробити це правильно, щоб не зіткнутися із проблемами та не втратити статус неприбутковості?