Як проводиться державна реєстрація за воєнного стану

ГУ ДПС у Чернівецькій області повідомляє, що в умовах воєнного стану державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (ФОП) і громадських формувань, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі — державна реєстрація) проводиться з урахуванням низки особливостей

Державну реєстрацію проводять виключно державні реєстратори юридичних осіб, ФОП, державні реєстратори речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі — державні реєстратори), посадові особи Міністерства юстиції, його територіальних органів (далі — посадові особи), які включені до затвердженого Міністерством юстиції переліку державних реєстраторів та посадових осіб (далі — перелік). Таким посадовим особам в умовах воєнного стану надається доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських формувань (далі — реєстри). Перелік може передбачати обмеження (умови) проведення (прийняття) включеними до нього державними реєстраторами, посадовими особами реєстраційних дій (рішень про державну реєстрацію прав).

Посадові особи мають право проводити реєстраційні дії щодо ФОП, усіх видів юридичних осіб та громадських формувань, а також приймати рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, якщо відповідні обмеження (умови) не передбачено переліком.

Держреєстрація юридичних осіб, ФОП та громадських формувань може проводитися на підставі надісланих заявником державному реєстратору, посадовій особі електронною поштою або за допомогою інших засобів зв’язку документів в електронній формі. Створіть такі документи, дотримуючись вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг і законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Або можете надіслати електронні копії документів у паперовій формі із кваліфікованим електронним підписом (КЕП) заявника. Державний реєстратор, посадова особа проводить перевірку КЕП через офіційний веб-сайт центрального засвідчувального органу та завантажує результати такої перевірки до реєстру, крім випадків відсутності доступу до зазначеного веб-сайту.

Державну реєстрацію проводять невідкладно після отримання у повному обсязі належних документів для державної реєстрації. Документи для державної реєстрації, які подані не у повному обсязі або не відповідають законодавству, не розглядатимуть та повернуть заявникові без оформлення відповідного рішення з одночасним усним повідомленням заявнику про повний перелік документів, що повинні бути подані, та/або вимоги законодавства, що повинні бути дотримані. Якщо документи для державної реєстрації надіслали електронною поштою або за допомогою інших засобів зв'язку, таке повідомлення отримаєте електронною поштою або за допомогою інших засобів зв'язку.

Державну реєстрацію проводять незалежно від місцезнаходження нерухомого майна, місцезнаходження юридичних осіб, ФОП чи громадських формувань, якщо відповідні обмеження (умови) не передбачено переліком.

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію благодійних організацій, громадських об’єднань, предметом діяльності яких є надання допомоги ЗСУ, іншим військовим формуванням, правоохоронним (спеціальним) органам, органам цивільного захисту, добровольчим формуванням територіальних громад, іншим особам, які забезпечують національну безпеку і оборону, відсіч і стримування збройної агресії іноземної держави, а також особам, які постраждали чи можуть постраждати від такої збройної агресії.

Сплату адміністративного збору можете підтвердити електронною копією (у тому числі скрин-копією) відповідного платіжного документа. Якщо фінансова установа, в якій сплачено адміністративний збір, забезпечує можливість проведення перевірки достовірності відповідного платіжного документа, державний реєстратор, посадова особа проводить таку перевірку.

Нотаріальне засвідчення справжності підпису на документі для державної реєстрації не застосовується, якщо такий підпис виконано у присутності державного реєстратора, посадової особи зі встановленням особи підписанта на підставі документа, що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», якщо відповідні обмеження (умови) не передбачено переліком.

Вимоги законодавства щодо обов’язкового використання для державної реєстрації відомостей реєстрів, автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, не застосовується у разі тимчасової відсутності доступу до таких реєстрів (систем). Електронні копії документів (повідомлень) технічних адміністраторів реєстрів (систем) або державних органів, що підтверджують відсутність такого доступу, а за їх відсутності — скрин-копії вебсторінок недоступних реєстрів (систем) завантажуються до реєстру.

Документи для державної реєстрації громадських формувань, крім громадських об’єднань, не приймаються, а розгляд раніше поданих документів зупиняється на час дії воєнного стану.

За інформацією ГУ ДПС у Чернівецький області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форма 20-ОПП: актуальний зразок і майбутні зміни

Існує спеціальне обов’язкове повідомлення про об’єкти, які є джерелом доходу платника податку, або такі, що пов’язані з оподаткуванням, наприклад легкові автомобілі, земельні ділянки, а також кіоски, магазини та інші торговельні точки тощо. Це так звана форма 20-ОПП. Коли її подавати, які наслідки за неподання, невірну чи помилкову інформацію в ній, як її слід заповнювати та коли оновлювати, – у консультації експерта на конкретних зразках для різних ситуацій
316864

Створення підприємства: послідовність дій

Ви вирішили розпочати або продовжити свою справу шляхом створення нового підприємства. Це важлива річ. Стаття допоможе зрозуміти послідовність дій під час реєстрації підприємства, а також визначитися, чи варто це робити, адже є й інші альтернативні варіанти ведення бізнесу
69540

Форми реєстраційних заяв 2024

Із вересня 2024 року діють нові форми реєстраційних заяв. Актуальні бланки і зразки заповнення форм, а також порядок їх заповнення — у статті
35469

Заява про реєстрацію неприбуткової організації

Виникають ситуації, коли неприбутковій організації потрібно змінити певні реквізити чи установчі документи. Як зробити це правильно, щоб не зіткнутися із проблемами та не втратити статус неприбутковості?
27937

Довідка за формою № 34-ОПП

Актуальний бланк форми № 34-ОПП, а також пояснення кому і коли її подавати — в консультації
10458

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді