За працевлаштування переселенця отримаєте 6500 гривень компенсації

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Кабмін визначив порядок надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб унаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні

Компенсацію надаватимуть у розмірі 6500 гривень щомісяця за кожну працевлаштовану особу, за яку роботодавець сплачує ЄСВ, на період воєнного часу та протягом 30 календарних днів після його скасування або припинення.

Для отримання компенсації роботодавець не раніше ніж через п’ять календарних днів після працевлаштування особи має подати до центру зайнятості заяву:

· в електронній формі — через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі — Портал «Дія»);

· у паперовій формі — особисто під час відвідування центру зайнятості або на адресу електронної пошти відповідного центру зайнятості.

Заяву роботодавець подає до центру зайнятості, розташованого за своїм місцезнаходженням.

Форму заяви затверджує Державний центр зайнятості, крім форми заяви, яку подають засобами Порталу «Дія».

До заяви, поданої до центру зайнятості в паперовій формі, зокрема на адресу електронної пошти, додають:

· копію наказу про працевлаштування особи;

· документ, що підтверджує працевлаштування;

· відомості про працівників, які є застрахованими особами (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу контролю та мають відмітку в паспорті);

· копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Для подання заяви в електронній формі через Портал «Дія» роботодавець повинен:

1) створити особистий електронний кабінет користувача на Порталі «Дія» та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;

2) заповнити, підписати та подати заяву, яка формується засобами Порталу «Дія» та містить такі відомості:

· найменування юрособи або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) ФОПа, код згідно з ЄДРПОУ;

· дані про кожну працевлаштовану особу: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);

· РНОКПП або серію та номер паспорта громадянина України (для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу контролю та мають відмітку в паспорті);

· дані про документ, що підтверджує працевлаштування;

· розрахунковий рахунок роботодавця.

Рішення щодо надання або відмови у наданні компенсації регіональний центр зайнятості має ухвалити протягом п’яти днів.

Постанова КМУ від 20.03.2022 № 331

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
307

Облікова політика підприємства—2025: як внести зміни й на що зважати

Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій. У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
120536

Поворотна фінансова допомога: бухгалтерські проводки

У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
342166

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
292226

Головне для бухгалтера в серпні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні
851

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді