За працевлаштування переселенця отримаєте 6500 гривень компенсації

Кабмін визначив порядок надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб унаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні

Компенсацію надаватимуть у розмірі 6500 гривень щомісяця за кожну працевлаштовану особу, за яку роботодавець сплачує ЄСВ, на період воєнного часу та протягом 30 календарних днів після його скасування або припинення.

Для отримання компенсації роботодавець не раніше ніж через п’ять календарних днів після працевлаштування особи має подати до центру зайнятості заяву:

· в електронній формі — через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі — Портал «Дія»);

· у паперовій формі — особисто під час відвідування центру зайнятості або на адресу електронної пошти відповідного центру зайнятості.

Заяву роботодавець подає до центру зайнятості, розташованого за своїм місцезнаходженням.

Форму заяви затверджує Державний центр зайнятості, крім форми заяви, яку подають засобами Порталу «Дія».

До заяви, поданої до центру зайнятості в паперовій формі, зокрема на адресу електронної пошти, додають:

· копію наказу про працевлаштування особи;

· документ, що підтверджує працевлаштування;

· відомості про працівників, які є застрахованими особами (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу контролю та мають відмітку в паспорті);

· копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Для подання заяви в електронній формі через Портал «Дія» роботодавець повинен:

1) створити особистий електронний кабінет користувача на Порталі «Дія» та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;

2) заповнити, підписати та подати заяву, яка формується засобами Порталу «Дія» та містить такі відомості:

· найменування юрособи або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) ФОПа, код згідно з ЄДРПОУ;

· дані про кожну працевлаштовану особу: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);

· РНОКПП або серію та номер паспорта громадянина України (для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу контролю та мають відмітку в паспорті);

· дані про документ, що підтверджує працевлаштування;

· розрахунковий рахунок роботодавця.

Рішення щодо надання або відмови у наданні компенсації регіональний центр зайнятості має ухвалити протягом п’яти днів.

Постанова КМУ від 20.03.2022 № 331


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Витрати майбутніх періодів: що врахувати при складанні фінансової звітності

Витрати майбутніх періодів не часто можна побачити у бухгалтерському балансі. Однак для них відведено аж цілий рядок. Що таке витрати майбутніх періодів та чи можна обійтися без них? Чим витрати майбутніх періодів відрізняються від авансу за послуги? Чи є витрати майбутніх періодів у фінансовій звітності за МСФЗ? Відповідні на ці питання — знайдете у консультації
48971

Видаткова накладна: для кого і для чого

Видаткова накладна, мабуть, найпоширеніший документ у тих, хто постійно придбаває або продає різні ТМЦ. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають матеріальні цінності під час своєї господарської діяльності. Звичайні покупці також часто мають справу з видатковою накладною, коли придбавають товари у магазинах оптової торгівлі, наприклад, будматеріалів. Розберімося докладно, за якими правилами складати видаткову накладну у 2025 році
217061

Оновлені довідники податкових пільг

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 31.03.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
14231

Головне для бухгалтера у квітні 2025 року

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у квітні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники і найважливіші новини, які вплинуть на роботу бухгалтера у квітні. Роботи, як завжди, багато, але разом ми впораємось!
936

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді