За працевлаштування переселенця отримаєте 6500 гривень компенсації

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Кабмін визначив порядок надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб унаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні

Компенсацію надаватимуть у розмірі 6500 гривень щомісяця за кожну працевлаштовану особу, за яку роботодавець сплачує ЄСВ, на період воєнного часу та протягом 30 календарних днів після його скасування або припинення.

Для отримання компенсації роботодавець не раніше ніж через п’ять календарних днів після працевлаштування особи має подати до центру зайнятості заяву:

· в електронній формі — через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі — Портал «Дія»);

· у паперовій формі — особисто під час відвідування центру зайнятості або на адресу електронної пошти відповідного центру зайнятості.

Заяву роботодавець подає до центру зайнятості, розташованого за своїм місцезнаходженням.

Форму заяви затверджує Державний центр зайнятості, крім форми заяви, яку подають засобами Порталу «Дія».

До заяви, поданої до центру зайнятості в паперовій формі, зокрема на адресу електронної пошти, додають:

· копію наказу про працевлаштування особи;

· документ, що підтверджує працевлаштування;

· відомості про працівників, які є застрахованими особами (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу контролю та мають відмітку в паспорті);

· копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Для подання заяви в електронній формі через Портал «Дія» роботодавець повинен:

1) створити особистий електронний кабінет користувача на Порталі «Дія» та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;

2) заповнити, підписати та подати заяву, яка формується засобами Порталу «Дія» та містить такі відомості:

· найменування юрособи або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) ФОПа, код згідно з ЄДРПОУ;

· дані про кожну працевлаштовану особу: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);

· РНОКПП або серію та номер паспорта громадянина України (для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу контролю та мають відмітку в паспорті);

· дані про документ, що підтверджує працевлаштування;

· розрахунковий рахунок роботодавця.

Рішення щодо надання або відмови у наданні компенсації регіональний центр зайнятості має ухвалити протягом п’яти днів.

Постанова КМУ від 20.03.2022 № 331

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Міжнародний день бухгалтера 2025: ідеї привітань і святкування професійного свята

Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Тобто вже невдовзі :) Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
4537

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18757

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217930

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
136705

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
472136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді