Електронний кабінет як альтернатива центру обслуговування платників

Податківці повідомляють, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть листуватися з органами контролю в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги»

Листування платників податків з органами податкової служби здійснюється в режимі реального часу через персоналізований сервіс «Електронний кабінет». На сьогодні електронний кабінет — це найпопулярніший електронний сервіс ДПС. Він допомагає платникам податків дотримуватися прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (ПК) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та для виконання ПК.

ДПС надсилає документ в електронний кабінет та одночасно надсилає на електронну адресу платника податків інформацію про вид документа, дату та час його надсилання в електронний кабінет.

Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі. Таку квитанцію відправляють з електронного кабінету автоматично, вона свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. Якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Платник податків один раз протягом року може надіслати органу контролю через електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку органу контролю заяви про відмову отримувати документи через електронний кабінет.

Варто пам’ятати про переваги електронного кабінету:

· працює за допомогою персональних комп’ютерів і смартфонів;

· працює цілодобово (в т. ч. у святкові та вихідні дні);

· інформація надходить у режимі онлайн, без відвідування Центру обслуговування платників;

· працює без встановлення програмного забезпечення;

· заощаджує час.

За інформацією ГУ ДПС у Тернопільській області

Шановні бухгалтери, редакція «Головбух» працює для вас. Відновили випуск електронних журналів, відповідаємо на запитання ваших колег, готуємо матеріали, які допоможуть економіці нашої країни та всім, хто працює в умовах військового стану. Передплачуйте е-журнал «Головбух» в інтернет-магазині. Підтримуймо економіку України разом! Будьмо на зв’язку щодня.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15222

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8214

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65753

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
63

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1547

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді