Електронний кабінет як альтернатива центру обслуговування платників

Податківці повідомляють, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть листуватися з органами контролю в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги»

Листування платників податків з органами податкової служби здійснюється в режимі реального часу через персоналізований сервіс «Електронний кабінет». На сьогодні електронний кабінет — це найпопулярніший електронний сервіс ДПС. Він допомагає платникам податків дотримуватися прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (ПК) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та для виконання ПК.

ДПС надсилає документ в електронний кабінет та одночасно надсилає на електронну адресу платника податків інформацію про вид документа, дату та час його надсилання в електронний кабінет.

Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі. Таку квитанцію відправляють з електронного кабінету автоматично, вона свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. Якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Платник податків один раз протягом року може надіслати органу контролю через електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку органу контролю заяви про відмову отримувати документи через електронний кабінет.

Варто пам’ятати про переваги електронного кабінету:

· працює за допомогою персональних комп’ютерів і смартфонів;

· працює цілодобово (в т. ч. у святкові та вихідні дні);

· інформація надходить у режимі онлайн, без відвідування Центру обслуговування платників;

· працює без встановлення програмного забезпечення;

· заощаджує час.

За інформацією ГУ ДПС у Тернопільській області

Шановні бухгалтери, редакція «Головбух» працює для вас. Відновили випуск електронних журналів, відповідаємо на запитання ваших колег, готуємо матеріали, які допоможуть економіці нашої країни та всім, хто працює в умовах військового стану. Передплачуйте е-журнал «Головбух» в інтернет-магазині. Підтримуймо економіку України разом! Будьмо на зв’язку щодня.


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікований електронний підпис: види та використання

Електронний цифровий підпис — це заміна традиційного підпису «від руки». В його основі лежить криптографічний захист електронних даних з використанням особистого ключа особи, яка підписує документ. Які існують види електронного підпису, які з них обов’язкові і в яких ситуаціях, який підпис вимагає ДПС, що таке захищений носій і токени та їхні альтернативи
55642

ФОП з найманими працівниками: як нарахувати і виплатити зарплату

Чи може ФОП мати найманих працівників? Так, фізособи-підприємці можуть мати найманих працівників. Відповідно, вони мусять нараховувати і виплачувати зарплату, платити з неї податки. Розглянемо, як це правильно робити і якими документами оформлювати
47

Облікова ставка НБУ 2024

Облікова ставка НБУ — монетарний інструмент, за яким НБУ встановлює для суб'єктів грошово-кредитного ринку орієнтир щодо вартості залучених та розміщених грошових ресурсів. Із 20.09.2024 розмір облікової ставки НБУ залишиться на рівні 13% річних
53450

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді