Відсьогодні подавайте дані для е−трудових за оновленим порядком

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ПФУ затвердив зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівників у е−формі.

ПФУ оновив Порядок подання даних для е−трудових

Не виплатили зарплату через війну: чим це загрожує

1 червня 2022 року ПФУ виніс Постанову № 8−3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок», якою запровадив наступні зміни.

Черговість подання даних про трудову діяльність працівників у е−формі. Їх можна подавати в будь-який період упродовж 5 років з дня набрання чинності Закону України від 05.02.2021 № 1217 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Однак передусім необхідно подати відомості про:

  • трудову діяльність осіб, яким до настання пенсійного віку залишилося 2 і менше років;
  • трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року.

Зміни до правил передачі е-трудових до порталу е−послуг. Відомості про трудову діяльність працівника подають через сайт е−послуг ПФУ в електронній формі xml−файлом у вигляді:

  • копій документів, виготовлених скануванням;
  • в оцифрованому вигляді — створенням відповідного е−запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи, зі сканованими копіями документів, на підставі яких створено запис.

Порядок повторного подання трудових книжок. Повторно подають відомості про трудову діяльність для виправлення записів у разі:

  • виявлення неправильного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01 липня 2000 року;
  • або створення неправильного е−запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на сайті е−послуг ПФУ.

Можливість подання відомостей про трудову діяльність особисто працівниками до ПФУ. Працівник може подати відомості про трудову діяльність до ПФУ особисто, або він чи страхувальник — через сайт е−послуг ПФУ.

Порядок подання даних за відсутності інформації в реєстрі застрахованих осіб. Страхувальник створює відповідний е−запис у кабінеті страхувальника, якщо відсутні відомості про:

  • прийняття на роботу;
  • переміщення між підрозділами або переведення на іншу роботу;
  • звільнення, поновлення на роботі;
  • призупинення/відновлення дії трудового договору;
  • присвоєння, зміну або позбавлення звання/категорії/розряду;
  • навчання, стажування, складання присяги.

Постанова набере чинності через 10 днів з дня її офіційного опублікування. 05.07.2022 Постанову № 8-3 опублікували в Офіційному віснику України № 52. Отже, вона діє з 15.07.2022.

Крім того, 20.06.2022 ПФУ виніс Постанову № 9−1, якою вніс зміни до постанови № 8−3. Зокрема в абз. 2 п. 5 слова «подаються страхувальником» замінити словами «відповідні відомості подаються страхувальником».


Наші спільний опір, щоденна боротьба наших хлопців та дівчат на передовій і наша надважка робота в тилу приносить свої результати. Ворог знесилений, а ми втримуємо економіку України на гідному рівні, навіть у такі скрутні часи. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань «Головбух», «Головбух Агро», «Головбух Медицина», а також до експертно-правової системи «Експертус Головбух» на рік.

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. Тримаймо рівень!


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Ліцензування підприємства: правила, відповідальність, бухгалтерський облік

Хочете почати торгівлю алкоголем чи стати туроператором, відкрити стоматкабінет? А може є потреба зберігати на території підприємства пальне? Ну що ж, вам доведеться отримати спеціальний дозвіл — ліцензію. Про ліцензування окремих видів господарської діяльності мова піде в сьогоднішній консультації: види діяльності, документи, загальні правила, зміни 2025, відповідальність, штрафи й особливості бухгалтерського обліку за НП(С)БО та МСФЗ
22163

Продаж корпоративних прав 2025

Бізнесом володіють через корпоративні права. Контроль, дивіденди, управління — це те, що вони забезпечують. Однак від них вирішили позбутися. Як оподатковується продаж корпоративних прав? На яких рахунках відображаються корпоративні права? Особливості продажу в учасників ТОВ, повідомлення про зміни у кінцевих бенефіціарах, юридичне оформлення та інвестиційний прибуток у фізосіб. Про все це — у консультації
51040

Консалтингові послуги: документальне оформлення, облік, оподаткування

Порада у веденні бізнесу може йти на вагу золота. Радитися доводиться з різних питань: юридичних, податкових, бухгалтерських, маркетингових, управлінських і не тільки. Як відкрити бізнес, як оптимізувати податки, як забезпечити збут товару, як документально все оформити. Без ефективного вирішення цих питань бізнес швидко може зійти нанівець. Про консалтингові послуги в Україні розповімо у консультації
21308

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді