Відсьогодні подавайте дані для е−трудових за оновленим порядком

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

ПФУ затвердив зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівників у е−формі.

ПФУ оновив Порядок подання даних для е−трудових

Не виплатили зарплату через війну: чим це загрожує

1 червня 2022 року ПФУ виніс Постанову № 8−3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок», якою запровадив наступні зміни.

Черговість подання даних про трудову діяльність працівників у е−формі. Їх можна подавати в будь-який період упродовж 5 років з дня набрання чинності Закону України від 05.02.2021 № 1217 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Однак передусім необхідно подати відомості про:

  • трудову діяльність осіб, яким до настання пенсійного віку залишилося 2 і менше років;
  • трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року.

Зміни до правил передачі е-трудових до порталу е−послуг. Відомості про трудову діяльність працівника подають через сайт е−послуг ПФУ в електронній формі xml−файлом у вигляді:

  • копій документів, виготовлених скануванням;
  • в оцифрованому вигляді — створенням відповідного е−запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи, зі сканованими копіями документів, на підставі яких створено запис.

Порядок повторного подання трудових книжок. Повторно подають відомості про трудову діяльність для виправлення записів у разі:

  • виявлення неправильного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01 липня 2000 року;
  • або створення неправильного е−запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на сайті е−послуг ПФУ.

Можливість подання відомостей про трудову діяльність особисто працівниками до ПФУ. Працівник може подати відомості про трудову діяльність до ПФУ особисто, або він чи страхувальник — через сайт е−послуг ПФУ.

Порядок подання даних за відсутності інформації в реєстрі застрахованих осіб. Страхувальник створює відповідний е−запис у кабінеті страхувальника, якщо відсутні відомості про:

  • прийняття на роботу;
  • переміщення між підрозділами або переведення на іншу роботу;
  • звільнення, поновлення на роботі;
  • призупинення/відновлення дії трудового договору;
  • присвоєння, зміну або позбавлення звання/категорії/розряду;
  • навчання, стажування, складання присяги.

Постанова набере чинності через 10 днів з дня її офіційного опублікування. 05.07.2022 Постанову № 8-3 опублікували в Офіційному віснику України № 52. Отже, вона діє з 15.07.2022.

Крім того, 20.06.2022 ПФУ виніс Постанову № 9−1, якою вніс зміни до постанови № 8−3. Зокрема в абз. 2 п. 5 слова «подаються страхувальником» замінити словами «відповідні відомості подаються страхувальником».


Наші спільний опір, щоденна боротьба наших хлопців та дівчат на передовій і наша надважка робота в тилу приносить свої результати. Ворог знесилений, а ми втримуємо економіку України на гідному рівні, навіть у такі скрутні часи. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань «Головбух», «Головбух Агро», «Головбух Медицина», а також до експертно-правової системи «Експертус Головбух» на рік.

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. Тримаймо рівень!

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цільове призначення земельної ділянки види, зміна, бухгалтерський облік

Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
67066

Як архівувати бухгалтерські документи за 2020–2022 роки

Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк
69

Трансфертне ціноутворення в Україні

Трансфертне ціноутворення — це важливий напрям податкового планування та контролю, який стосується підприємств, які мають операції з нерезидентами на значні суми, особливо з країнами, які мають статус офшорів. Коли й який із наявних п’яти методів трансфертного ціноутворення використовувати, їхні переваги і недоліки, особливості сировинних контрольованих операцій, пропорційне коригування, а також практика податкових перевірок трансфертного ціноутворення — в огляді
52175

Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна)

Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна) — це один зі статзвітів, що подають експортери у разі провадження зовнішньоекономічної діяльності. Актуальний бланк звіту та інструкція його заповнення — у статті
3727

Облік валютних операцій на підприємстві 2026

Валютні обмеження 2026 року — які вони у період дії воєнного стану. Розглянемо також облік валютних операцій на прикладах придбання та продажу іноземної валюти 2026
95857

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді