Особливості заповнення податкової декларації з транспортного податку з типом «Уточнююча»

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Податківці пояснили, яке поле податкової декларації з транспортного податку з типом «Уточнююча» заповнити у разі переходу права власності на транспортний засіб упродовж звітного року: «починаючи з» чи «з урахуванням уточнень з»

image95

Національна сертифікація бухгалтерів — 2027

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних упродовж року, декларацію з транспортного податку (далі — Декларація) юрособа подає упродовж місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт. Транспортний податок сплачує починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

За переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого впродовж звітного року податок обчислюють:

  • попередній власник — за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування;
  • новий власник — починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт (пп. 267.6.5 Податкового кодексу України).

Декларацію затвердив Мінфін наказом «Про затвердження форми Податкової декларації з транспортного податку» від 10.04.2015 № 415.

Рядок 1 заголовної частини Декларації передбачає заповнення форми Декларації з типом: «Звітна» (поле 01), «Звітна нова» (поле 02), «Уточнююча» (поле 03).

Згідно з примітками 2 та 3 інформації до Декларації:

  • поле «починаючи з» заповнюють у разі подання Декларації щодо транспортних засобів, що придбали упродовж звітного року або отриманих у разі переходу права власності на транспортні засоби упродовж звітного року (зазначають номер місяця арабськими цифрами);
  • поле «з урахуванням уточнень з» заповнюють в разі уточнення податкових зобов’язань (зазначають номер місяця арабськими цифрами).

Тож, при поданні Декларації з типом «Уточнююча» заповнюйте поле «з урахуванням уточнень з». Це означає, що у платника упродовж року змінюється кількість об’єктів оподаткування (відбувся перехід права власності (набуття/втрата права власності) на транспортні засоби). У ньому зазначайте арабськими цифрами номер місяця звітного року, в якому отримали/втратили право власності на транспортні засоби.

Поле «починаючи з» заповнюйте у Декларації з типом «Звітна» у разі виникнення упродовж року об’єкта оподаткування (до цієї дати об’єктів оподаткування не було).

За інформацією ДПС у Закарпатській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Туристичний збір в Україні: за якими правилами сплачувати

За якою ставкою справляти туристичний збір 2026, чи подавати декларацію, якщо діяльність не проводилася, які документи підтверджують звільнення від сплати туристичного збору, чи може туристичний збір сплатити туроператор, як бути з туристичним збором платнику єдиного податку — в огляді
71186

Податкова декларація з транспортного податку 2026

Придбали вартісний автомобіль класу «люкс»? Тоді готуйтеся подавати декларацію з транспортного податку. Хто подає, який граничний термін подання податкової декларації з транспортного податку у 2026 році, як заповнити декларацію — розповість експерт
25015

Орендна плата фізособам: оподаткування та звітність

Вимоги до договору оренди земельної ділянки. Розмір орендної плати. Податкові наслідки виплати орендної плати. Приклади розрахунку суми орендної плати до виплати орендодавцеві та суми податків. Заповнення Додатка 4ДФ Податкового розрахунку у разі виплати орендної плати
41711

Земельний сервітут: чи реєструвати договір та як оподатковувати

Підприємство уклало сервітут із Державним науково-дослідним інститутом. На виконання умов цього договору сторони підписали акт приймання-передачі об’єкта сервітуту. Як підприємству, користувачу сервітутом, відображати щомісячну оплату (затрати) за таким договором?
23669

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді