Мінфін оприлюднив проєкт наказу зі змінами до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій

Мета змін — привести деякі норми Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Мінфіну від 30.11.1999 № 291, у відповідність до чинного законодавства. Зокрема в частині відображення в бухобліку господарських операцій:
- з обліку коштів після закриття небанківськими надавачами фінансових послуг платіжних рахунків користувачів;
- пов’язаних з необоротними активами, утримуваними для розподілу між власниками.
Зокрема, проєктом наказу в Інструкції доповнюють синтетичний рахунок 67 «Розрахунки з учасниками та кошти клієнтів» субрахунком 676 «Кошти клієнтів за недіючими рахунками» та кореспонденцію рахунку 67 «Розрахунки з учасниками та кошти клієнтів» за дебетом і кредитом. Окрім того, уточнюють опис рахунків 28 «Товари» і 68 «Розрахунки за іншими операціями».
За інформацією Мінфіну
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні