Реєстр отриманих і виданих податкових накладних за січень не подається

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Реєстр виданих та отриманих податкових накладних до контролюючого органу, починаючи зі звітності за січень 2015 року, не подається

Фахівці ДФС нагадують, що починаючи з 1 січня 2015 року платник податку на додану вартість повинен вести реєстр документів відповідно до пункту 201.111 Податкового кодексу України (ПК). Зокрема, суб’єкт господарювання повинен реєструвати:

  • транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
  • касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума отриманих товарів послуг не може перевищувати 200 грн. за день (без урахування податку);

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

  • бухгалтерську довідку, складену відповідно до пункту 198.5 ПК.

Оскільки наказ МДЗ «Про затвердження форми реєстру виданих та отриманих податкових накладних та порядку його ведення» від 22.09.2014 № 958 залишається чинним, платники податку можуть за власним бажанням обліковувати зазначені документи, використовуючи форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних.

При цьому Реєстр виданих та отриманих податкових накладних до контролюючого органу, починаючи зі звітності за січень 2015 року, не подається.

Нагадуємо, що 20 лютого — останній день подання декларації з ПДВ за січень, її необхідно подавати за старою формою згідно з Порядком заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 23.09.2014 № 966.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форми документів для проведення інвентаризації та обліку її результатів

Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
91929

Резерв премій за підсумками року: створюємо та коригуємо

Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
10272

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39187

Як оформити новорічну премію у 2025 році: податки, документи, варіанти

У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах
47

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді