Із 1 лютого 2016 року набрали чинності зміни щодо запровадження реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, внесені до Податкового кодексу України. Наразі ДФС направила до Мінфіну пропозиції до проекту постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення та форми реєстрів заяв про повернення сум бюджетного відшкодування».
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Визначено, що реєстри заяв міститимуть такі дані:
- найменування платника податку та його індивідуальний податковий номер;
- дата прийняття заяви на бюджетне відшкодування на рахунок платника в банку, поданої у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку, номер податкової декларації/уточнюючого розрахунку;
- сума податку, заявлена до бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку, згідно декларації або уточнюючого розрахунку;
- дата узгодження контролюючим органом суми бюджетного відшкодування за заявою;
- дата висновку, направленого до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та сума, що підлягає бюджетному відшкодуванню;
- дата неузгодження контролюючим органом суми бюджетного відшкодування за заявою, номер податкового повідомлення-рішення та неузгоджена сума бюджетного відшкодування;
- дата початку оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування, що оскаржується;
- дата закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування, узгоджена за результатами оскарження;
- дата та сума повернення бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку.
Практична реалізація публікації двох реєстрів заяв відбудеться після набрання чинності постанови.