Уряд своєю постановою врегулював Порядок призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми. Відтепер батьки новонародженої дитини мають змогу звернутися одразу до департаменту соцзахисту населення за призначенням допомоги за народження дитини, а департаменти, у свою чергу, мають змогу самі надати документи до Державної міграційної служби для реєстрації дитини.
Замість шести документів, які раніше були необхідні для реєстрації, тепер потрібно пред’являти лише паспорт і заяву та надати квитанції про сплату мита або документ про звільнення від його сплати.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Мінсоцполітики підкреслило, що ця норма є надзвичайно важливою для батьків, які тимчасово переселилися з окупованої території Криму, Севастополя та східних регіонів країни.
До прикладу, така сім’я не має можливості зареєструвати дитину, народжену на новому місці проживання, за фактичним місцем прописки. Для того, щоб оформити допомогу за народження дитини та зареєструвати її, батькам потрібно лише запросити працівників департаментів соцзахисту до свого теперішнього місця перебування.