Щоб отримати від ПФУ фінансування для оплати лікарняних роботодавець подає заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
Заяву-розрахунок, подану страхувальником в електронному вигляді, можуть відхилити лише з причини наявності помилок.
Найтиповіші помилки:
- неправильно заповнили реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказали не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо;
- не внесли дані щодо належності застрахованої особи до пільгової категорії (наприклад, до постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи);
- невідповідність між набутим страховим стажем застрахованої особи (за останні 12 місяців), і тим, що зазначений в Реєстрі застрахованих осіб;
- неправильно розрахували суму виплат за листком непрацездатності.
По заявах-розрахунках, що сформували на підставі паперових лікарняних, найчастіші помилки стосуються даних, що вводять відповідальні особи вручну, а саме в:
- реквізитах листка непрацездатності;
- інформації про застраховану особу.
- Декретні працівниці, яка отримує мінзарплату
- Розмір лікарняних, коли страховий стаж перед страховим випадком становить 12 місяців
- Лікарняний працівникові, страховий стаж якого менший ніж три роки
- Лікарняний працівникові, страховий стаж якого — понад вісім років
- Декретні працівниці зі страховим стажем меншим ніж шість місяців
- Декретні працівниці зі страховим стажем меншим ніж шість місяців
Причину відхилення заяви-розрахунку відображають у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ).
Роботодавці, які з певних причин не можуть скористатись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг ПФУ, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі. Подати її можна до будь-якого сервісного центру головного управління ПФУ.