Порядок надання витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна визначений статтею 45 Закону України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» від 18.11.2003 № 1255-IV
Держатель або реєстратор Державного реєстру обтяжень рухомого майна (далі — Держреєстр) зобов’язані на запит будь-якої фізичної або юридичної особи надати завірений держателем або реєстратором Держреєстру витяг з Держреєстру.
Пошук у Держреєстрі здійснюють за реєстраційним номером запису та/або за найменуванням боржника, ідентифікаційним кодом боржника в Єдиному держреєстрі підприємств та організацій України. Держатель Держреєстру зобов’язаний на запит бюро кредитних історій надавати витяги з Держреєстру в електронному вигляді (у форматі бази даних), у разі наявності письмової згоди юросіб — власників рухомого майна.
Витяг з Держреєстру свідчить про внесення записів про обтяження до Держреєстру або про їх відсутність. За наявності обтяження у витягу вказують всі наявні записи та відомості, що містяться в них.
Витяг надають у строк не пізніше трьох робочих днів із дня отримання держателем або реєстратором Держреєстру відповідного запиту.
Якщо заявник не вніс плату за надання витягу, то він отримає відмову.
За інформацією ДПС в Київській області
Із вересня 2024 року діють нові форми реєстраційних заяв. Актуальні бланки і зразки заповнення форм, а також порядок їх заповнення — у статті
Доопрацьований законопроєкт «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.08.2024 № 11416-д вже зареєстрували на сайті ВРУ. Розглянемо, що ці зміни означають для платників податків
Податкова готує «чорний список» несумлінних платників, щоб управляти податковими ризиками і впливати на сплату податків. Хто і як готуватиме цей список і чим це загрожує платникам, розповімо у цьому матеріалі
Закон № 3813, яким депутати внесли чергові зміни до Податкового кодексу України (ПК), опублікований у «Голосі України» 25.07.2024. Більшість змін, що в ньому передбачені, за винятком окремих положень, запрацює з першого числа наступного місяця після місяця його опублікування. Тобто з 01.08.2024.
Виникають ситуації, коли неприбутковій організації потрібно змінити певні реквізити чи установчі документи. Як зробити це правильно, щоб не зіткнутися із проблемами та не втратити статус неприбутковості?