Кабмін постановою від 30.06.2023 № 660 вніс зміни до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці

Чи індексувати зарплату в березні та квітні 2025 року Постанова КМУ від 30.06.2023 № 660
Під час воєнного стану на деяких підприємствах неможливо своєчасно провести атестацію робочих місць за умовами праці. Це позбавляє працівників права на:
- отримання пільг та компенсацій;
- зарахування стажу для пенсії за віком на пільгових умовах.
Постанова передбачає зміни до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою КМУ від 01.08.1992 № 442.
Змінами надають можливість перенесення проведення чергової атестації. У разі якщо строк проведення атестації настав у період дії воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, її можна провести упродовж шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації проведеної до введення воєнного стану в Україні продовжують діяти та використовують у період дії воєнного стану та упродовж шести місяців з дня його припинення чи скасування.
Помилка в сумі зарплати призводить до сумних наслідків. Якщо виплатите занадто мало або невчасно — покарає трудова інспекція. Не сплатите із зарплати податків — претензії пред’явить податковий інспектор. Тримайте поради із розрахунку зарплати і зарплатного авансу, які враховують вимоги і трудового, і податкового законодавства на 100%
1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП