На вебпорталі електронних послуг ПФУ реалізували можливість подання в електронному вигляді заяви про зміну/оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення
Пенсіонер повинен повідомляти територіальні органи ПФУ про зміну даних, що вносять до його персональної облікової картки. Наприклад, про зміну особистих даних:
- отримання паспорта громадянина України нового зразка — ID-картки;
- зміну прізвища;
- зміну ідентифікаційного коду тощо (ст. 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV).
Як це зробити?
Крок 1. На вебпорталі ПФУ в правому верхньому куті екрану натисніть кнопку «Вхід» та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Щодо пенсійного забезпечення» оберіть опцію «Внесення змін до пенсійної справи».
Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна («Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати — з пошти на банк або навпаки)», «Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)», «Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні», «Заява про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER», «Заява про зміну особистих даних пенсіонера (у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних)». Натисніть на обране вікно.
Крок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.
Крок 5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.
Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи ПФУ, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.
Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до ПФУ.
Крок 8. З результатами опрацювання заяви ознайомтесь у розділі «Мої звернення» (на панелі зліва).
За інформацією ПФУ
Із 01.01.2023 Україна успішно перейшла на систему електронних лікарняних. Хоча паперові лікарняні листки все ще видаватимуться у виняткових випадках, у цій статті ми розкажемо про переваги електронного лікарняного. Дізнаєтеся, як працює процес видачі електронних лікарняних, як оплачувати електронний лікарняний, що робити з паперовими листками непрацездатності. Отримаєте вичерпну інформацію про те, як взаємодіяти з електронними лікарняними та забезпечити права та інтереси як роботодавців, так і працівників
Про те, як відобразити лікарняні в табелі обліку робочого часу, щорічну відпустку і декретну відпустку, а також про особливості складання табелю та планування робочого часу у воєнний час – у консультації. Скачайте шаблон і зразок табеля обліку робочого часу 2024
У консультації про те, що таке відпустка без збереження заробітної плати, які правила її надання, на розрахунок яких виплат вона в майбутньому впливає. Наш експерт підготував для вас добірку зразків, які ви зможете скачати: зразок заяви на відпустку за власний рахунок, зразок наказу на відпустку за власний рахунок, приклад заяви на відпустку за власний рахунок під час воєнного стану
Роботодавець має право надати своїм працівникам матеріальну допомогу на лікування чи оплатити їх медичне обслуговування. При цьому не сплачувати податків із таких сум. З'ясуємо, якими можуть бути пільгові варіанти надання такої допомоги. Коли матеріальну допомогу на лікування не оподатковують? Як оформити надання матеріальної допомоги на лікування?
Скористатись відпусткою за ненормований робочий день можуть не всі працівники. Кому надати таку відпустку та якої тривалості – у статті