Пенсіонер повинен повідомляти територіальні органи ПФУ про зміну даних, що вносять до його персональної облікової картки. Наприклад, про зміну особистих даних:
- отримання паспорта громадянина України нового зразка — ID-картки;
- зміну прізвища;
- зміну ідентифікаційного коду тощо (ст. 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV).
Як це зробити?
Крок 1. На вебпорталі ПФУ в правому верхньому куті екрану натисніть кнопку «Вхід» та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Щодо пенсійного забезпечення» оберіть опцію «Внесення змін до пенсійної справи».
Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна («Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати — з пошти на банк або навпаки)», «Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)», «Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні», «Заява про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER», «Заява про зміну особистих даних пенсіонера (у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних)». Натисніть на обране вікно.
Крок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.
Крок 5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.
Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи ПФУ, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.
Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до ПФУ.
Крок 8. З результатами опрацювання заяви ознайомтесь у розділі «Мої звернення» (на панелі зліва).