Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовують для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) затвердив Мінфін наказом від 14.06.2016 № 547 (далі — Порядок).
За наявності підстав для відмови в реєстрації РРО, контролюючий орган не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення реєстрації реєстратора розрахункових операції, може надати суб’єкту господарювання (далі — СГ) повідомлення про відмову у проведенні реєстрації РРО.
Зокрема, у разі подання заяви про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-РРО контролюючий орган відмовляє в реєстрації РРО, якщо:
- РРО вже зареєстрований;
- модель (модифікацію) РРО не включили або виключили з Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;
- РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній в реєстраційній заяві № 1-РРО;
- СГ не включили до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
- СГ не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подав реєстраційну заяву № 1-РРО;
- СГ або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в податковому органі за адресою господарської одиниці, де використовуватимуть РРО;
- у контролюючому органі наявні відомості про РРО як про викрадений;
- СГ є пов’язаною особою з центр сервісного обслуговування (далі — ЦСО);
- ЦСО не включений до Реєстру ЦСО РРО.