Спростили вимоги до приміщень для відкриття аптек у сільській місцевості

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Уряд постановою від 10.01.2025 № 15 затвердив важливі зміни до ліцензійних умов

Змінили вимоги до площі аптек у сільській місцевості

Кабмін ухвалив зміни до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених постановою від 30.11.2016 № 929.

Тепер для того, щоб отримати ліцензію на відкриття аптек, не потрібно робити складні архітектурні перебудови в приміщеннях. Достатньо зонувати простір аптеки відповідно до оновлених вимог. Це полегшить підприємцям процес вибору приміщень для аптечних закладів, їх планування та облаштування.

Затверджені зміни ухвалені на виконання вимог Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення доступності медичної і реабілітаційної допомоги, лікарських засобів та медичних виробів у сільській місцевості» від 26.07.2024 № 483/2024.

Як визначити норми запасів ліків у закладі охорони здоров’я

Що змінили?

Загалом для аптек: вимоги до мінімальної площі торгівельної зали для аптек у селищах зменшили з 13,5 м2 до 11 м2. Вимоги до загальної площі таких аптек залишили без змін — 30 м2.

Для аптек у селах: раніше приміщення аптеки у селі обовʼязково треба було ділити на торгівельний зал (не менше ніж 6 м2), приміщення для зберігання лікарських засобів (не менше ніж 3,6 м²) та кімнати для працівників (не менше ніж 2,4 м2). Тепер у межах загальної площі (не менше ніж 18 м2) власникам достатньо виділити торгівельну зону площею не менш ніж 6 м2. Вимоги для виділення окремих приміщень для зберігання ліків та кімнати для працівників усунули. 

Спрощені вимоги сприятимуть тому, аби більше аптек відкривалось у віддалених населених пунктах. Це полегшить доступ до ліків для людей, які живуть далеко від міст.

За інформацією МОЗ


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік оплати періодики в КНП

Інформація цінна в наш час як ніколи. Медзаклади найчастіше передплачують видання про медичну справу, а також з бухгалтерського обліку. Періодика може бути у паперовій чи електронній формі. Як ведеться облік передплати? Це тема консультації
6350

Платні послуги зі стажування інтернів у КНП: чи дозволено

Подаємо консультацію юриста стосовно права державних і комунальних ЗОЗ надавати платні послуги з навчання інтернів. Нагадаємо: податківці висловилися, що підстав для таких послуг у ЗОЗ нині немає. Юристи не згодні, та й практика диктує інше. Досліджуємо різні позиції й напрацьовуємо правомірні рішення
9146

Колективний договір КНП: зразок, порядок заповнення

Укладіть колективний договір КНП, щоб визначити права й обов’язки роботодавця і трудового колективу. Поставтеся до справи відповідально, бо умови договору доведеться виконувати протягом періоду його дії. У статті бонус — зразок колективного договору медичного КНП
18547

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1698

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді