Міжвідомча робоча група з дерегуляції (МРГ) рекомендує скасувати зайві вимоги щодо обов'язкового страхування роботи підприємців. Таке рішення ухвалили під час засідання 5 жовтня 2023 року
Банк проведень: безоплатна передача й отримання товарів
Йдеться, зокрема, про скасування обов'язкового страхування:
- діяльності, пов'язаної з генетично модифікованими організмами (ГМО). Зокрема, з їх випробуванням та транзитним переміщенням. Адже підприємці попередньо проводять дослідження безпечності ГМО, а підрахувати ризик від їх вивільнення неможливо;
- зерна, прийнятого на зберігання за простим або подвійним складським свідоцтвом, від ризиків випадкової загибелі, пошкодження або втрати. Страхування зерновим складом своїх же ризиків має здійснюватися добровільно. Вказувати підприємству, в даному випадку зерновому складу, коли і в яких випадках йому страхувати свої зобов'язання не є доцільним;
- технологій та їх складових за договорами про трансфер технологій. Страхування технологій та їх складових має відбуватися на розсуд сторін договору.
Також на засіданні розглянули можливість скасування деяких вимог ДБН. Зокрема, обов'язкового встановлення:
- систем пожежної сигналізації на ряді об’єктів і засобів телекомунікацій;
- автоматичних засобів пожежогасіння у приміщеннях базових станцій та ретрансляторів мобільного зв'язку, які розміщені у діючих будинках об’єктів електрозв’язку, будинках іншого призначення та окремо розташованих спеціальних будинках та спорудах. Встановлення такого обладнання суперечить Правилам пожежної безпеки в галузі зв’язку та спричиняє додаткові обтяжуючі витрати.
МРГ проведе додаткові дослідження доцільності застосування систем пожежної сигналізації та автоматичних засобів пожежогасіння на низці об’єктів і засобів телекомунікацій, базових станціях та ретрансляторів мобільного зв’язку.
За інформацією Мінекономіки
Пропонуємо ознайомитися з тим, як за рахунок держави покрити половину своїх витрат на кредит
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів