Як зареєструватися в Електронному суді
8 статусів заяв, поданих до суду з електронного кабінету (через е-суд):
1. «Чернетка»
На даному етапі дозволяється редагувати заяву шляхом переміщення на різні кроки її формування.
2. «Підписання»
На даному етапі дозволяється лише підписати заяву та направити її до суду. Редагування заяви на статусі «Підписання» неможливе.
3. «Відправлено»
Статус вказує на те, що заява підписана та направлена до суду.
4. «Надіслано сторонам»
Статус вказує на те, що заяву направили лише сторонам. Для відправки до суду необхідно натиснути кнопку Підписати та відправити до суду.
5. «Доставлено»
Статус вказує на те, що заяву успішно прийняли до Автоматизованої системи документообігу судів (далі – АСДС суду).
6. «Помилка обробки»
Даний статус мають заяви, які не доставили до АСДС суду. Вказані статуси можуть виникати внаслідок нестабільної роботи мережі під час відправки заяв до АСДС суду як на стороні користувача, так і на стороні АСДС.
У разі виникнення такого статусу, необхідно звернутись до служби технічної підтримки за номером 044-492-70-10. Така ситуація потребує окремого аналізу.
7. «Відмовлено в реєстрації»
Статус з’являється внаслідок відмови в реєстрації заяви в АСДС суду за певних причин. Текст причини відмови надходить користувачеві на електронну адресу у розділ «Повідомлення» електронного кабінету.
8. «Зареєстровано»
Статус відображається у разі реєстрації заяви.
За інформацією фейсбук-сторінки е-суду
- Національна сертифікація бухгалтерів — 2025 ⏩
- Професійна сертифікація за МСФЗ ⏩
- Національна сертифікація головбуха медичного КНП — 2025 ⏩
- ПДВ: від азів до майстерності ⏩
- Розрахунок зарплати, звітність, перевірки ⏩
- РРО: робота, помилки та штрафи ⏩
- ФОП-єдиноподатник: практикум для бухгалтера та підприємця ⏩
- Благодійні організації: практикум з обліку та оподаткування ⏩