Міндоходів змінило Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій (ОРО), затвердженого наказом МДЗ від 28.08.2013 № 417.
Суттєво змінено форму розділу 3 «Облік розрахункових квитанцій» книги ОРО для використання з реєстратором розрахункових операцій (РРО). Цей розділ книги ОРО буде заповнено, коли РРО вийде з ладу, а при розрахунках буде тимчасово використано розрахункову книжку.
Згідно з новою формою у розділі 3 книги ОРО потрібно буде зазначити останній номер фіскального чека за контрольною стрічкою перед виходом з ладу РРО та перший номер фіскального чека цього дня. Крім того, введено нові графи, в яких зазначають дату та час початку та закінчення використання розрахункової книжки, серію та номер двох розрахункових квитанції, що відповідають цим датам.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Видозмінено також книгу ОРО для використання в господарській одиниці (ця застосовується, коли згідно із законодавством не застосовується книга ОРО для використання з РРО). У книзі ОРО для використання в господарській одиниці потрібно буде записувати службове внесення та службову видачу готівки та виділяти у загальній сумі розрахунків суму за ставкою ПДВ 20%.
Суб’єкт господарювання має забезпечити використання книги ОРО у тій господарській одиниці, що зазначена на титульній сторінці книги при її реєстрації/перереєстрації, або з тим РРО, до якого така книга зареєстрована.
Наказ набере чинність з дня його офіційного опублікування.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП