Допомогу можна викликати, надіславши смс чи зробивши відеовиклик на номер 112. Під час відеовиклику працюють оператори, що володіють жестовою мовою.
Це відбувається в рамках запровадження єдиної лінії екстреної допомоги, яка обʼєднує в собі всі служби (101, 102, 103, 104).
Створення та впровадження системи 112 також є одним із зобов’язань у рамках угоди про асоціацію з ЄС, а також у межах реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні.
Мета неголосового виклику — забезпечити доступ до виклику бригади екстреної допомоги для людей із порушеннями слуху та мовлення. Така послуга буде корисною і для тих, хто не говорить або погано володіє українською і тому не може в телефонній розмові швидко й чітко пояснити причину виклику.
Нагадуємо, єдиний номер екстреної допомоги 112 запровадять на території України до кінця грудня 2024 року. Наразі сервіси Служби 112 доступні для мешканців м. Києва, м. Львова, Львівської, Київської, Житомирської, Вінницької, Черкаської та Чернігівської областей.
Новий випуск «Лайфхаків» допоможе КНП правомірно організувати пункт незламності без ризиків для неприбуткового статусу. До облаштування пунктів зазвичай долучаються благодійники та ОМС. Облікуємо безоплатні надходження та підкажемо, як одночасно використати їх ів госпдіяльності КНП