Міністерство доходів і зборів України затвердило нормативно-правові акти із застосування РРО:
- Порядок реєстрації і застосування РРО для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);
- Порядок реєстрації і застосування РРО для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
- Порядок реєстрації і ведення РК, КУРО;
- Порядок опломбування РРО (наказ від 28.08.2013 № 417).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Основні нововведення:
- спеціальні форми заяв для реєстрації РРО, КУРО і журналів використання РРО;
- можливість реєстрації РРО і КУРО шляхом надання заяв в електронному вигляді;
- зменшення кількості документів, які подаються для реєстрації РРО;
- обнародування даних про реєстрацію РРО, КУРО, РК і журналів використання РРО на офіційному сайті Міндоходів.
Після набрання чинності новими порядками у поки що чинному наказі ДПАУ № 614, що містить їх аналоги, залишаться:
- Положення про форму і зміст розрахункових документів;
- форма № ЗВР-1 «Звіт про використання реєстраторів розрахункових операцій (розрахункових книжок)» і Порядок звітності, пов’язаної із застосуванням РРО або використанням РК.
ГУ МДЗ в АР Крим нагадує, що для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до податкової інспекції:
- заяву за формою № 1-РРО;
- копію документа, підтверджуючого факт покупки або безкоштовного отримання РРО у власність, іншого документа, підтверджуючого право власності або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де використовуватиметься РРО;
- копію договору з ЦСО на обслуговування і ремонт РРО.
Заява про реєстрацію РРО може бути подана в паперовому або в електронному вигляді.