Порядок виписки податкових накладних у періоді перереєстрації платником ПДВ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Роз’яснено порядок заповнення реквізитів, відображених у податкових накладних, які видаються платником ПДВ у період перереєстрації при зміні найменування юридичної особи

У листі Міністерства доходів і зборів України від 17.07.2013 № 12232/7/99-99-19-04-02-17 роз’яснений порядок заповнення реквізитів, відображених у податкових накладних, які видаються платником ПДВ у період перереєстрації при зміні найменування юридичної особи.

У разі зміни даних про платника ПДВ, які вказуються у свідоцтві про реєстрацію, платник податків подає реєстраційну заяву до органу Міндоходів протягом 10 робочих днів, наступних за днем, коли змінилися такі дані або виникли інші підстави для перереєстрації та заміни свідоцтва про реєстрацію. У свою чергу, орган Міндоходів видає платнику податків нове свідоцтво платника ПДВ (далі — Свідоцтво) замість старого з дотриманням правил і в терміни, визначені статтею 183 Податкового Кодексу України для реєстрації платників податку.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Міндоходів відзначає, що до дати початку дії нового Свідоцтва в податкових накладних, складених постачальниками підприємства в період його перереєстрації, повинні вказуватися одночасно нове і колишнє найменування. У податкових накладних, які складаються постачальниками підприємства після початку дії нового Свідоцтва, повинні використовуватися реквізити нового Свідоцтва.

При цьому, у випадку якщо податкова накладна при перереєстрації виписана постачальниками з порушенням цих вимог, то податковий кредит за такими накладними в податковій декларації за звітний період підприємство зможе включити з одночасною подачею скарги на таких постачальників.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image47

Статті за темою

Усі статті за темою

Хто, коли і як подає Звіт про контрольовані операції у 2025 році

Якщо були операції з нерезидентами, які підпадають під критерії контрольованих, треба подати Звіт про контрольовані операції 2025. А якщо бути точним, то Звіт про контрольовані операції 2024, оскільки восени 2025 року спливає саме термін подання звіту за 2024 рік
71750

Одиниця виміру послуг і робіт у податковій накладній і первинці: «послуга», «грн», штуки…

Які вимоги до одиниць виміру у первинних документах, які одиниці виміру для послуг використовувати у податковій накладній, що таке кількісні і вартісні вимірники, коли щодо послуг використовуються одиниці виміру «грн» і «послуга», як виправити помилку в одиниці виміру — відповіді ці та інші пов’язані питання знайдете у консультації
86916

Облікова ставка НБУ 2025: актуальний розмір і прогноз

Облікова ставка НБУ — монетарний інструмент, за яким НБУ встановлює для суб'єктів грошово-кредитного ринку орієнтир щодо вартості залучених та розміщених грошових ресурсів. Із 25.07.2025 розмір облікової ставки НБУ залишився на рівні 15,5% річних
72958

Наказ про преміювання працівників: зразки, правила оформлення, критерії

Преміювання — один із найпоширеніших способів мотивувати працівників. Щоб виплатити премію, роботодавець оформлює наказ про преміювання працівників. У статті пояснимо, коли потрібен такий документ, які реквізити він має містити, наведемо зразки наказів для різних ситуацій та розберемо критерії преміювання у 2025 році
105243

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді