Про реєстрацію РРО

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі, зобов'язані застосовувати РРО, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій

Статтею 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР визначено, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі, зобов'язані застосовувати РРО, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій (далі — Державний реєстр), з додержанням встановленого порядку їх застосування.

Пунктом 2 Положення про технічну комісію, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 17.04.2007 № 236, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.05.2007 за № 445/1371, визначено, що технічна комісія — дорадчий орган, до компетенції якого належить попередній розгляд документів та опрацювання проектів рішень про включення моделей РРО до Державного реєстру або виключення їх з Державного реєстру, підготовлених уповноваженою організацією, розгляд проектів нормативно-правових актів та нормативних документів з питань ведення Державного реєстру.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Згідно з пунктом 4 зазначеного Положення технічна комісія відповідно до покладених на неї завдань готує та надає пропозиції щодо строків та порядку виведення з експлуатації або доопрацювання РРО, які не відповідають новим вимогам, у разі зміни фіскальних вимог або вимог нормативних документів до реєстраторів.

На засіданні технічної комісії, яке відбулось 21.06.2013, прийнято рішення про вилучення з 01.10.2013 із Державного реєстру моделей РРО, які не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів Міндоходів відповідно до вимог, затверджених наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Вимог щодо створення контрольної строчки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв'язку до органів державної податкової служби» від 08.10.2012 № 1057 (далі —Наказ № 1057).

Відповідно до рішення технічної комісії (протокол № 22 від 21.06.2013) наказом Міністерства доходів і зборів України від 01.10.2013 № 522 затверджено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.

У порівнянні з попередньою редакцією з Державного реєстру вилучено моделі РРО, які не забезпечують виконання вимог Наказу № 1057.

Однак зазначені РРО зареєстровані в органах Міндоходів у встановленому законодавством порядку.

Виходячи з цього, органам Міндоходів необхідно провести скасування реєстрації РРО у порядку, визначеному пунктами 2.12 та 2.13 Порядку реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом ДПА України від 01.12.2000 № 614, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2001 за № 105/5296.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image41

Статті за темою

Усі статті за темою

Декларація з рентної плати 2025: хто подає, як заповнити і які строки

Як скласти декларацію з рентної плати у 2025 році, про нову форму декларації 2025, приклади декларацій з ренти за користування надрами (з видобутком і без видобутку корисних копалин), а також з ренти за використання лісових ресурсів — у консультації
55198

ТТН на зерно: як оформити кількість місць, вагу та довантаження

Стаття допоможе з’ясувати, як у товарно-транспортній накладній на зерно заз¬начати кількість місць і масу брутто, що вказати у відомостях про вантаж, а також як діяти, якщо зерно довантажують на шляху до порту. Зразок запов¬нення ТТН стане у пригоді
35

Податкова знижка 2025: приклади, строки подання декларації та перелік витрат

Податкова знижка 2025 допоможе повернути частину ПДФО. Ви можете врахувати витрати на навчання, іпотеку чи страхування життя. Розповідаємо, хто має право на знижку, які документи подати та як відобразити податкову знижку у декларації
81379

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді