Міндоходів зробить обслуговування громадян та бізнесу якіснішим та комфортним

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Міндоходів затвердило Концепцію забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг та сервісів центрами обслуговування платників

Міндоходів затвердило Концепцію забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг та сервісів центрами обслуговування платників (далі — ЦОП).

Крім цього, розроблено Технічний регламент ЦОП, Примірне положення про ЦОП та Методичні рекомендації щодо оцінювання ефективності діяльності ЦОП.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Реалізація Концепції розрахована на 2013 — 2018 роки.

Метою Концепції є забезпечення ефективної організації роботи ЦОП з надання адміністративних послуг та сервісів, підвищення рівня добровільного виконання платниками своїх зобов’язань, поліпшення іміджу Міндоходів за рахунок зручного податкового та митного адміністрування у частині обслуговування клієнтів.

Реалізувати Концепцію планується у таких напрямах:

1. Впровадження принципу екстериторіальності обслуговування клієнтів шляхом:

  • забезпечення максимального територіального покриття ЦОП (створення центрів у тих податкових інспекціях та відділеннях, де на сьогодні ЦОП ще не створені);
  • у разі неможливості створення ЦОП — надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг на підставі узгоджених рішень з органами, за рішенням яких їх утворено;
  • створення сервісних зон митниць Міндоходів;
  • поетапне делегування ЦОП процедур надання адміністративних послуг з питань державної митної справи.

2. Реорганізація процесів надання послуг платникам у напрямі розширення дистанційного обслуговування завдяки:

  • розвитку електронних сервісів (розширення функціональності «Електронного кабінету платника податків», розширення переліку on-line сервісів тощо);
  • розвитку телефонних сервісів (впровадження Стандарту телефонного обслуговування, отримання платниками SMS-повідомлень про строки подання звітності та строки сплати, виникнення заборгованості тощо);
  • адаптації сайту Міндоходів для користувачів мобільних пристроїв.

3. Спрощення податкових та митних процедур надання послуг шляхом:

  • спрощення процедури подання звітності та форм декларацій;
  • розробки рекомендацій, роз’яснень, прикладів, зразків, шаблонів, які в доступній формі пояснюють послідовність дій при взаємодії з органами Міндоходів;
  • розширення способів інформування про зміни в порядку взаємодії з органами Міндоходів.

4. Поліпшення якості обслуговування.

5. Розвиток корпоративної культури сервісного обслуговування, підвищення комунікативних та професійних компетенцій працівників органів Міндоходів.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Договір з ФОПом: що треба знати у 2025 році

Платите гроші ФОПу? Наприклад, замовили послуги у ФОПа, все оплатили, а потім виявилося, що потрібно було сплатити ще й ПДФО та військовий збір. Розповімо, що треба знати, щоб уникнути таких ситуацій і зробити все правильно
59

Курси бухгалтерів онлайн: навчайтеся дистанційно з Вищою школою Головбуха

Бухгалтерські курси онлайн — це можливість підвищити кваліфікацію, оновити знання або опанувати нову спеціальність. У Вищій школі Головбуха ви знайдете програми для різного рівня підготовки: курси бухгалтерського обліку, курси головного бухгалтера, навчання для бухгалтерів ФОП і багато іншого
18319

Відображаємо в обліку штрафні санкції

За боргами слід платити, взяті зобов’язання виконувати. Штраф, пеня, неустойка — це покарання за невиконання свого обов’язку. Окрім них є й відшкодування інших втрат, яких зазнала друга сторона, наприклад, інфляції. Як же відобразити в обліку штрафи й пеню, що виникають за господарськими договорами, а також під час сплати податків і зборів — у консультації
145588

Спрощена система оподаткування: переваги та недоліки

Як позбутися податкового тягаря, що тисне бізнес та платити менше? Очевидно, що обрання системи оподаткування — це вкрай важливе рішення. Спрощена чи загальна? Про спрощену систему оподаткування, її переваги та нюанси — у статті
113840

Рахунок-фактура: зразок

Маєте справу з рахунком-фактурою у внутрішніх операціях чи інвойсом у ЗЕД — пам’ятайте, що не кожен рахунок має статус первинного документа, і не за кожним рахунком відбувається оплата. Які умови треба виконати, аби рахунок вважався первинним документом, рахунок фактура бланк — у консультації
209696

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді