Міндоходів затвердило Концепцію забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг та сервісів центрами обслуговування платників (далі — ЦОП).
Крім цього, розроблено Технічний регламент ЦОП, Примірне положення про ЦОП та Методичні рекомендації щодо оцінювання ефективності діяльності ЦОП.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Реалізація Концепції розрахована на 2013 — 2018 роки.
Метою Концепції є забезпечення ефективної організації роботи ЦОП з надання адміністративних послуг та сервісів, підвищення рівня добровільного виконання платниками своїх зобов’язань, поліпшення іміджу Міндоходів за рахунок зручного податкового та митного адміністрування у частині обслуговування клієнтів.
Реалізувати Концепцію планується у таких напрямах:
1. Впровадження принципу екстериторіальності обслуговування клієнтів шляхом:
- забезпечення максимального територіального покриття ЦОП (створення центрів у тих податкових інспекціях та відділеннях, де на сьогодні ЦОП ще не створені);
- у разі неможливості створення ЦОП — надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг на підставі узгоджених рішень з органами, за рішенням яких їх утворено;
- створення сервісних зон митниць Міндоходів;
- поетапне делегування ЦОП процедур надання адміністративних послуг з питань державної митної справи.
2. Реорганізація процесів надання послуг платникам у напрямі розширення дистанційного обслуговування завдяки:
- розвитку електронних сервісів (розширення функціональності «Електронного кабінету платника податків», розширення переліку on-line сервісів тощо);
- розвитку телефонних сервісів (впровадження Стандарту телефонного обслуговування, отримання платниками SMS-повідомлень про строки подання звітності та строки сплати, виникнення заборгованості тощо);
- адаптації сайту Міндоходів для користувачів мобільних пристроїв.
3. Спрощення податкових та митних процедур надання послуг шляхом:
- спрощення процедури подання звітності та форм декларацій;
- розробки рекомендацій, роз’яснень, прикладів, зразків, шаблонів, які в доступній формі пояснюють послідовність дій при взаємодії з органами Міндоходів;
- розширення способів інформування про зміни в порядку взаємодії з органами Міндоходів.
4. Поліпшення якості обслуговування.
5. Розвиток корпоративної культури сервісного обслуговування, підвищення комунікативних та професійних компетенцій працівників органів Міндоходів.