Чи блокують ПРРО за перевищені строки розрахунків офлайн

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
ПРРО не може працювати в режимі офлайн більше ніж 36 годин підряд та 168 годин упродовж календарного місяця, без наявного невикористаного діапазону, а також за наявності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером

Чи блокується ПРРО у разі перевищення граничних строків проведення розрахункових операцій в режимі офлайн

Порядок реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій затвердив Мінфін наказом від 23.06.2020 № 317 (далі — Порядок № 317).

На період відсутності зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій (далі — ПРРО) та фіскальним сервером розрахункові операції проводять в режимі офлайн. Це може тривати не більше ніж 36 годин, та не більше ніж 168 годин протягом календарного місяця, із створенням електронних розрахункових документів. Їм присвоюють фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером згідно з Порядком визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи ПРРО в режимі офлайн, затвердженим відповідно до статті 5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР.

ПРРО не може працювати в режимі офлайн:

  • після спливу встановлених граничних строків застосування такого режиму суб’єктом господарювання (не більше ніж 36 годин підряд та 168 годин протягом календарного місяця);
  • без наявного невикористаного діапазону фіскальних номерів;
  • за наявності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером.

ПРРО має бути автоматично переведений із режиму офлайн у режим онлайн-обміну з фіскальним сервером у момент відновлення зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером (пп. 2 розд. V Порядку № 317).

Програмне рішення ПРРО під час роботи в режимі офлайн має:

  • забезпечувати постійний контроль щодо дотримання граничних строків застосування режиму офлайн;
  • інформувати особу, яка здійснює розрахункову операцію про залишок часу, упродовж якого може тривати режим офлайн;
  • припинити проведення розрахункових операцій у режимі офлайн у разі досягнення одного із граничних строків, а саме 36 годин підряд або 168 годин протягом календарного місяця (абз. 3 пп. 3 розд. V Порядку № 317).

За інформацією ДПС у Черкаській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як працювати з РРО та ПРРО під час воєнного стану у 2026 році

Воєнний стан не скасовує обов’язку застосовувати РРО та ПРРО, але передбачає окремі правила роботи. Пояснимо, як працювати з ПРРО без інтернету у 2026 році, коли можна застосовувати офлайн-режим, як діяти в разі збою та які штрафи загрожують за РРО-порушення
44585

Форма ведення обліку товарних запасів ФОП: як організувати

Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Проаналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації
54477

Інвентаризація грошових коштів

Гроші люблять лічбу, тому не нехтуйте інвентаризацією коштів. Гроші мають дві форми: готівкову та безготівкову. Першу перевірити простіше, хоча й не без нюансів. А з другою — доведеться пововтузитися. У статті розповімо: як підготуватися до інвентаризації; на що звернути увагу під час перевірки купюр і рахунків, як задокументувати результати
18305

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
26176

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді