Робоча ситуація дня

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Який порядок передачі електронної звітності з РРО до податкових органів?

Подання звітності з РРО в електронному вигляді

Який порядок передачі електронної звітності з РРО до податкових органів?

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

Відповідно до пункту 7 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 №265/95-ВР (далі — Закон №265) суб’єкти господарювання, які використовують РРО, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, або електронні контрольно-касові реєстратори, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, повинні подавати до органів ДПС по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті РРО або в пам’яті модемів, які до них приєднанні.

Суб’єкти господарювання, які використовують РРО, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, за виключенням електронних контрольно-касових реєстраторів, повинні подавати до органів ДПС по дротових або бездротових каналах зв’язку інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних в готівковій та/або в безготівковій формі, або про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, яка міститься в їх фіскальній пам’яті.

Дані вимоги пункту 7 статті 3 Закону №265 суб’єкти господарювання повинні виконувати обов’язково з 1 січня 2013 року.

Порядок передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів ДПС затверджено наказом Мінфіну від 08.10.2012 №1057 (далі — Порядок №1057). Також цим наказом затверджені Вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних.

Порядком №1057 вставлено, що копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків формуються на електронній контрольній стрічці касового апарату або в пам’яті модему, який до нього приєднаний. Один раз на добу цей звіт автоматично передаватиметься до серверу обробки інформації ДПС. Модем встановлює з’єднання з інформаційним еквайєром (учасником платіжної системи національної системи масових електронних платежів з обмеженими функціями, який надає суб’єктам господарювання послуги з технічної підтримки, інформаційного обслуговування згідно з технологією зберігання і збору даних РРО для органів ДПС та отримав від НБУ висновок про відповідність зазначеним вимогам та правилам роботи) та передає набір даних.

Тому, виконання вимог щодо подання до органів ДПС по дротових або бездротових каналах зв’язку звітної інформації можливе або шляхом придбання нової касової техніки, а саме РРО, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, або шляхом доопрацювання існуючої касової техніки та приєднання до неї відповідних модемів для передачі даних.

При цьому, застосовувати штрафні санкції за неподання звітності з РРО по дротових або бездротових каналах зв’язку податкові органи будуть починаючи з 01.01.2014 року (Закон України «Про внесення змін до розділу II Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України» щодо відстрочення настання відповідальності за неподання електронної звітності» від 21.06.2013 № 357-VII).

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цільове призначення земельної ділянки види, зміна, бухгалтерський облік

Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
67070

Як архівувати бухгалтерські документи за 2020–2022 роки

Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк
73

Трансфертне ціноутворення в Україні

Трансфертне ціноутворення — це важливий напрям податкового планування та контролю, який стосується підприємств, які мають операції з нерезидентами на значні суми, особливо з країнами, які мають статус офшорів. Коли й який із наявних п’яти методів трансфертного ціноутворення використовувати, їхні переваги і недоліки, особливості сировинних контрольованих операцій, пропорційне коригування, а також практика податкових перевірок трансфертного ціноутворення — в огляді
52176

Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна)

Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна) — це один зі статзвітів, що подають експортери у разі провадження зовнішньоекономічної діяльності. Актуальний бланк звіту та інструкція його заповнення — у статті
3727

Облік валютних операцій на підприємстві 2026

Валютні обмеження 2026 року — які вони у період дії воєнного стану. Розглянемо також облік валютних операцій на прикладах придбання та продажу іноземної валюти 2026
95860

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді