Ініціатива допоможе впорядкувати роботу автостанцій по всій країні. Відтепер включення автостанції до Переліку є обов’язковою умовою для надання послуг перевізникам і пасажирам

Мінінфраструктури у співпраці з Укртрансбезпекою оприлюднили електронний Перелік автостанцій. На сьогодні у Переліку зареєстрували понад 300 автостанцій.
Створення Переліку схвалили постановою КМУ від 10.09.2024 № 1046 в межах змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою КМУ від 18.02.1997 № 176.
У разі відсутності в Переліку, автостанції не включатимуть до автобусних маршрутів, що подають на конкурси з перевезення пасажирів. Усі дозволи, видані до моменту оприлюднення Переліку, зберігають свою чинність.
Формування реєстру автостанцій відбувається за заявницьким принципом через зручний онлайн-формат.
Надалі профайли автостанцій стануть більш деталізованими. До них додадуть:
- фотографії;
- посилання на офіційні вебсайти та онлайн-сервіси;
- контактні номери телефонів для отримання довідкової інформації.
Це зробить інформацію корисною не лише для перевізників, а й для пасажирів.
Щоб додати автостанцію до Переліку, її власнику потрібно за посиланням заповнити просту заявку. Для цього потрібно мати електронний підпис.
У заявці треба вказати:
- адресу автостанції;
- її розташування;
- основні дані (скільки є платформ, місць для стоянки, години роботи, чи є зали очікування та вбиральні).
Також важливо правильно вписати реєстраційний номер автостанції з Державного реєстру прав на нерухомість.
Докладні інструкції доступні в кабінеті користувача після авторизації.
За інформацією Міністерство розвитку громад та територій України
1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП