Мінфін затвердив Порядок обліку, створення та ведення реєстру суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням
Мінфін затвердив Порядок обліку, створення та ведення реєстру суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням (далі — Порядок).
Окрім визначення єдиної процедури створення та ведення відповідного реєстру, зазначеним Порядком також встановлюються:
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
- вичерпні переліки суб’єктів господарювання, які вносяться до реєстру, та документів, які подаються такими суб’єктами для внесення їх до реєстру;
- форми облікових документів тощо.
Передбачено, що облік відповідних суб’єктів господарювання, створення та ведення реєстру здійснюються Пробірною службою з використанням автоматизованої системи та книги реєстрації суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням.
Для формування облікової справи та внесення до реєстру суб’єкт господарювання має звернутись до Пробірної служби з письмовою заявою разом з копіями документів, що підтверджують право власності або користування місцем провадження діяльності.
Розгляд заяв суб’єктів господарювання щодо внесення їх до реєстру та встановлення достовірності поданих даних проводиться у строк не більше 10-ти робочих днів. Після цього Пробірна служба протягом двох робочих днів з дня встановлення відповідності вносить відомості про суб’єкта господарювання до книги реєстрації та до реєстру, а також присвоює реєстраційний номер та готує реєстраційне повідомлення. Це повідомлення надсилається суб’єкту господарювання разом із супровідним листом протягом двох робочих днів з дня внесення відомостей про суб’єкта господарювання до реєстру.
Однак, якщо у встановлений термін підприємець не отримає повідомлення, то він вважатиметься внесеним до реєстру через 10 днів з дня закінчення строку, встановленого для розгляду заяви та необхідних документів.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк
Трансфертне ціноутворення — це важливий напрям податкового планування та контролю, який стосується підприємств, які мають операції з нерезидентами на значні суми, особливо з країнами, які мають статус офшорів. Коли й який із наявних п’яти методів трансфертного ціноутворення використовувати, їхні переваги і недоліки, особливості сировинних контрольованих операцій, пропорційне коригування, а також практика податкових перевірок трансфертного ціноутворення — в огляді
Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна) — це один зі статзвітів, що подають експортери у разі провадження зовнішньоекономічної діяльності. Актуальний бланк звіту та інструкція його заповнення — у статті