Як бізнесу використовувати QR-коди, щоб приймати безготівкову оплату за товари та послуги

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Нацбанк розповів про переваги використання QR-коду для бізнесу

Використовуючи QR-код, бізнес може приймати платежі на власні рахунки за меншу собівартість порівняно з платіжними картками.

Також цей спосіб не потребує:

  • встановлення платіжного термінала;
  • укладання додаткових договорів з банками (чи іншими надавачами платіжних послуг).

Водночас платники можуть бути впевненими, що їхній платіж, ініційований за допомогою QR-коду, точно потрапить «за адресою».

Адже реквізити не потрібно вводити вручну, що зменшує вірогідність помилки. Реквізити для платежу автоматично заповнюватимуться з QR-коду, відсканованого за допомогою сканера платіжного застосунку.

На сьогодні вже більше 75% громадян, які мають поточні рахунки, можуть сканувати QR-код, сформований за правилами НБУ, з мобільних платіжних застосунків своїх банків. І їхня кількість постійно зростає.

Крім того, для обміну реквізитами можна використовувати гіперпосилання — Deeplink.

Вони також формуються за єдиними правилами використання QR-коду, які раніше розробив Нацбанк, та містять такий самий набір платіжних даних, як у QR-коді.

Безготівкова оплата або cashless-розрахунки

Згенерувати QR-код для оплати товарів та послуг можна:

  • самостійно через сервіс генерування QR-кодів;
  • через генератор QR-коду свого банку або іншого надавача платіжних послуг (якщо в них є така опція).

Зокрема, Національний банк розробив інструкцію «Як сформувати QR-код суб’єкту господарювання?» (ознайомитися).

Більше інформації про особливості використання QR-коду та його переваги для бізнесу, а також детальний перелік банків, які підтримують оплату через QR-код, сформований за правилами НБУ, можна дізнатися за посиланням.

За інформацією НБУ

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Авансовий звіт на відрядження: як заповнити + приклад і бланк

Авансовий звіт — це документ, що підтверджує витрати працівника у відрядженні чи при господарських закупках. Покажемо, як правильно його скласти, коли подавати, які реквізити обовʼязкові, а також дамо зразки для безпомилкового заповнення
367332

Як відбувається дисконтування кредитів та позик

Вимога дисконтувати довгострокову заборгованість у національних стандартах бухгалтерського обліку з’явилася порівняно недавно й питань викликає чимало. Одне з них ― чи треба дисконтувати довгострокову заборгованість за кредитами і позиками, якщо за ними нараховуються проценти позичальнику? У консультації розглянемо питання дисконтування банківських кредитів і відсоткових позик
39170

Ліцензійний договір

Що таке ліцензійний договір, які істотні умови ліцензійного договору, як такий договір укласти — про це в огляді
18281

Консалтингові послуги: документальне оформлення, облік, оподаткування

Порада у веденні бізнесу може йти на вагу золота. Радитися доводиться з різних питань: юридичних, податкових, бухгалтерських, маркетингових, управлінських і не тільки. Як відкрити бізнес, як оптимізувати податки, як забезпечити збут товару, як документально все оформити. Без ефективного вирішення цих питань бізнес швидко може зійти нанівець. Про консалтингові послуги в Україні розповімо у консультації
21694

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді