ПриватБанк попередив своїх клієнтів про зменшення місячного ліміту на перекази
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
ПриватБанк вже розсилає повідомлення своїм клієнтам, в яких попереджає про нові обмеження. Про це розповіла народний депутат Ніна Южаніна у своєму Телеграм-каналі.
«Ми дійсно таку розсилку робимо, і ми, як підписанти меморандуму, з 1 червня запроваджуємо цей ліміт... Але для всіх людей, у кого офіційний дохід підтверджений до цієї суми чи більше, ліміт автоматично не включається», — зазначають у ПриватБанку.
До встановленого ліміту зараховують не лише перекази за номером картки або телефону, а й ті, що здійснюють за реквізитами IBAN, повідомили в банку.
Водночас ліміт (максимальна сума переказів 100 тис грн) не поширюється на:
- зняття готівки,
- оплату покупок,
- комунальні послуги,
- перекази між власними рахунками,
- придбання облігацій,
- платежі на рахунки юридичних осіб.
Безготівкова оплата або cashless-розрахунки
У разі необхідності здійснити перекази на більшу суму банк просить надати документи, які підтверджують дохід або підтверджують участь у волонтерській діяльності.
Нагадуємо, що у грудні 2024 року українські банки підписали Меморандум, який встановлює ліміти на грошові операції для клієнтів.
Після оцінки кожної людини фінансисти ділять усіх клієнтів на три категорії залежно від рівня ризику: високий, середній та низький ризик.
Якщо клієнт не має документально підтвердженого доходу, банки зобов’язані встановити ліміти.
Таким чином, банки регулюватимуть обсяг операцій залежно від рівня ризику та наявності підтвердження доходу клієнта.