Нова пошта спростувала чутки про обмеження на післяплату для фізосіб

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
«Нова пошта» повідомила, що наразі немає обмежень на кількість посилок з післяплатою. Проте компанія попереджає клієнтів, що змушена вводити нові процедури та правила

Нова пошта спростувала чутки про обмеження на післяплату для фізосіб

У мережі і ЗМІ зараз шириться інформація про обмеження можливості відправлення посилок з післяплатою. Йдеться, зокрема, про обмеження для фізосіб: не більше пʼяти посилок із післяплатою на місяць на суму до 30 000 грн. «Нова пошта» надає роз'яснення щодо цього питання.

Нова пошта не обмежує кількість посилок, які відправляються або отримуються. Мета компанії— створити умови для легкого користування послугами без перешкод і додаткових питань для тих, хто торгує.

Проте в умовах зростаючого контролю підприємницької діяльності з боку держави, компанія змушена вводити нові процедури та правила.

Так, за вимогами держави, будь-який фінансовий сервіс або банк зобов'язаний:

  • перевіряти клієнтів на критерії ризику,
  • уважно вивчати усі фінансові операції на предмет законності, в тому числі їхні цілі, характер, зв'язки.

Післяплата на «Новій пошті»: чи обов’язковий РРО

Тож, якщо ви, як фізична особа, отримуєте велику кількість післяплат, то фінансовий партнер «Нової пошти» — NovaPay, зобовʼязаний обмежити надання своїх фінансових послуг до моменту отримання пояснень щодо походження грошей. Такими є вимоги Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX.

Якщо клієнт планує або розпочинає підприємницьку діяльність — він повинен відкрити ФОП або іншу юридичну форму роботи. NovaPay готова укладати договори з ФОПами на послуги доставки та грошових переказів, що полегшить роботу.

За інформацією Телеграм-каналу Нової пошти

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Авансовий звіт на відрядження: як заповнити + приклад і бланк

Авансовий звіт — це документ, що підтверджує витрати працівника у відрядженні чи при господарських закупках. Покажемо, як правильно його скласти, коли подавати, які реквізити обовʼязкові, а також дамо зразки для безпомилкового заповнення
366810

Як відбувається дисконтування кредитів та позик

Вимога дисконтувати довгострокову заборгованість у національних стандартах бухгалтерського обліку з’явилася порівняно недавно й питань викликає чимало. Одне з них ― чи треба дисконтувати довгострокову заборгованість за кредитами і позиками, якщо за ними нараховуються проценти позичальнику? У консультації розглянемо питання дисконтування банківських кредитів і відсоткових позик
39101

Ліцензійний договір

Що таке ліцензійний договір, які істотні умови ліцензійного договору, як такий договір укласти — про це в огляді
18260

Консалтингові послуги: документальне оформлення, облік, оподаткування

Порада у веденні бізнесу може йти на вагу золота. Радитися доводиться з різних питань: юридичних, податкових, бухгалтерських, маркетингових, управлінських і не тільки. Як відкрити бізнес, як оптимізувати податки, як забезпечити збут товару, як документально все оформити. Без ефективного вирішення цих питань бізнес швидко може зійти нанівець. Про консалтингові послуги в Україні розповімо у консультації
21638

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді