⚠️АНТИКРИЗОВИЙ ОБЛІК ДЛЯ БУХГАЛТЕРА В УМОВАХ КАРАНТИНУ⚠️
Минфин утвердил ряд нормативных актов в части урегулирования вопросов аттестации и непрерывного профессионального обучения аудиторов, в частности, Порядок сдачи экзаменов при аттестации аудиторов Порядок зачисления теоретических знаний, Порядок прохождения стажировки и Порядок непрерывного профессионального обучения аудиторов.
Документами определены:
- порядок организации, проведения и оформления результатов теоретических экзаменов и квалификационного экзамена, которые составляют кандидаты в аудиторы в процессе аттестации на получение квалификации аудитора, а также распределения средств, полученных в виде платы за сдачу экзаменов;
- условия и объем зачисления кандидатам в аудиторы теоретических знаний при получении ими квалификации аудитора;
- процедуру, объем, продолжительность и организацию прохождения стажировки кандидатами в аудиторы и приобретения практического опыта путем трудоустройства у субъекта аудиторской деятельности;
- формы, виды, объем, продолжительность, условия и порядок контроля за прохождением аудиторами непрерывного профессионального обучения.
С текстами можно ознакомиться по ссылке ⏩
По информации Минфина
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
У статті все про святкові та неробочі дні у 2025 році
Як виплачувати премії у медзакладі? Якими нормами керуватися та з ким погоджувати таке рішення? Аби встановити порядок преміювання, достатньо зробити кілька кроків. Яких саме — підкажемо у статті. Дізнайтеся також, як виплачувати, обліковувати й оподатковувати премії медпрацівникам
Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?