Як заповнити податкову накладну на ліквідацію основних засобів

354

Запитання

Який порядок заповнення податкової накладної на ліквідацію основних засобів за самостійним рішенням платника?

Відповідь

Якщо основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуєте за самостійним рішенням, таку ліквідацію для цілей оподаткування розглядайте як постачання таких основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації (п. 189.9 Податкового кодексу України).

Порядок заповнення податкової накладної затвердив Мінфін наказом від 31.12.2015 № 1307 (далі — Порядок № 1317).

У разі складання податкової накладної за операціями з ліквідації основних засобів за самостійним рішенням у верхній лівій частині у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» ставте позначку «X» та зазначайте тип причини, зокрема «05 — Складена у зв'язку з ліквідацією основних засобів за самостійним рішенням платника податку». Водночас:

  • у рядку «Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» проставляйте умовний ІПН «40000000000»,
  • у рядку «отримувач (покупець)» зазначайте власне найменування (П. І. Б.),
  • рядок «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» не заповнюйте (п. 8 та п. 12 Порядку № 1317).

tg_4.png

В табличній частині (Розділ Б) податкової накладної зазначайте:

  • у графі 2 — номенклатуру (найменування основного засобу за даними бухобліку);
  • у графі 3.1 — код за УКТ ЗЕД;
  • у графі 3.2.1 — якщо основний засіб був імпортований, то зазначайте «Х».

Інші графи такої податкової накладної заповнюйте у загальному порядку.

За інформацією ДПС у Запорізькій області

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт до ТЦК про транспортні засоби: зразок

Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
10877

Оперативний лізинг в Україні

Що таке оперативний лізинг та чи є різниця між ним і звичайною орендою. Про правові, податкові та бухгалтерські нюанси оперативного лізингу в Україні, документальне оформлення, визнання доходів і витрат з оперативного лізингу, облік лізингу основних засобів та інвестиційної нерухомості з урахуванням нещодавніх оновлень НП(С)БО 14 «Оренда» — все у цьому огляді
15148

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
285418