Електронна звітність: коли платнику мають надходити перша та друга квитанції

1081

Запитання

Надіслали документи через Е-кабінет: в які терміни приходять платнику перша та друга квитанції ?

Відповідь

Створення електронного документа його автором завершується накладанням на нього кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності).

Після надходження електронного документа до податкової, здійснюється його автоматизована перевірка — у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня.

Автоматизована перевірка електронного документа містить перевірку:

  • правового статусу кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
  • обов’язковості та послідовності накладання на електронний документ кваліфікованого електронного підпису чи печатки підписувачів у встановленому порядку;
  • відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту);
  • наявності обов’язкових реквізитів;
  • права підпису електронного документа підписувачем.

Першу квитанцію надсилають автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання податковим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня. У ній повідомляють про результати автоматизованої перевірки. У разі негативних результатів — у першій квитанції повідомляють про неприйняття електронного документа зі зазначенням причин. У такому випадку другу квитанцію не формують. На першу квитанцію накладають печатку податкового органу, здійснюють її шифрування та надсилають автору електронного документа (платнику). Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігають в податковій.

Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважають не одержаним адресатом.

Другу квитанцію формують не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції. Вона є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття податковою електронного документа. У другій квитанції зазначають:

  • реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа;
  • результати обробки в податковому органі (дату та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).

На другу квитанцію накладають печатку відповідного податкового органу, шифрують її та надсилають автору електронного документа. Другий примірник другої квитанції зберігають в податковому органі.

У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа податковим органом вважають дату та час, зафіксовані у першій квитанції.

Якщо платник (автор) надіслав до податкової кілька примірників одного електронного документа (при виправленні, неотриманні першої квитанції тощо), оригіналом вважають електронний документ, надісланий до податкової останнім до закінчення граничного строку подання такого документа. Важлива умова ― документ мали сформувати правильно та прийняти, про що платнику надійшла друга квитанція про прийняття.

За інформацією ДПС в Івано-Франківській області

Вебінар для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Які податки сплачують резиденти Дія Сіті

У консультації розглянемо вимоги до резидентів Дія Сіті, які суб’єкти господарювання можуть бути резидентом Дія Сіті, які пільги з оподаткування для резидентів Дія Сіті, умови застосування зниженої ставки ПДФО до доходу найманих працівників
33057

20-ОПП: зразок заповнення форми

Існує спеціальне обов’язкове повідомлення про об’єкти, які є джерелом доходу платника податку, або такі, що пов’язані з оподаткуванням, наприклад легкові автомобілі, земельні ділянки, а також кіоски, магазини та інші торговельні точки тощо. Це так звана форма 20-ОПП. Коли її подавати, які наслідки за неподання, невірну чи помилкову інформацію в ній, як її слід заповнювати та коли оновлювати, – у консультації експерта на конкретних зразках для різних ситуацій
291943

Електронне декларування 2024

Електронне декларування – це повідомлення про доходи, наявне майно, яке подають чиновники та прирівняні до них особи з метою запобігання корупції та збагаченню за рахунок держави й громадян. Яким електронне декларування є тепер, які були останні зміни в електронному декларуванні, які відомості вносити в антикорупційну декларацію та інструкції щодо її заповнення – в огляді
6716

Податкові зміни 2024: нове за Законом № 3603

Депутати внесли зміни до Податкового кодексу щодо адміністрування податків, оподаткування та аудиторської діяльності. Деякі з нововведень діють уже з 16.03.2024. Експерти системи «Експертус Головбух» розглянули основні новації щодо податку на прибуток, ПДФО, ПДВ, акцизу та єдиного податку
13831

Арешт майна 2024

Розбираємо, що таке арешт майна, яке майно можуть арештувати, коли податкова може застосувати адміністративний арешт майна, що означає повний та умовний адміністративний арешт майна
1927