Підприємство має декілька об’єктів на одну адресу: як застосовувати РРО та ПРРО
Запитання
Чи необхідно застосовувати РРО/ПРРО на кожен об’єкт господарювання, якщо підприємець має декілька об’єктів господарювання на одну адресу, але різні приміщення (торгівля, надання послуг)?
Відповідь
Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані, зокрема, проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через
- зареєстровані, опломбовані та переведені у фіскальний режим роботи РРО
або
- через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні РРО.
Обов’язково при цьому створювати у паперовій та/або електронній формі відповідні розрахункові документи, що підтверджують виконання розрахункових операцій.
У окремих випадках, що передбачає Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР (далі — Закон про РРО), застосовують зареєстровані розрахункові книжки.
🎥 РОЗРАХУНКИ ПРИ ВИЇЗНІЙ ТОРГІВЛІ
Місцем проведення розрахунків є місце, де здійснюють розрахунки з покупцем за продані товари (надані послуги) та зберігають отримані за реалізовані товари (надані послуги) готівкові кошти, а також місце отримання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг) із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо (ст. 2 Закону про РРО).
Отже, суб’єкти господарювання зобов’язані застосовувати РРО та/або ПРРО на кожному місці проведення розрахунків.