Реєстрацію платника ПДВ анулюють: коли визнавати умовне постачання товарів
Запитання
У яких випадках необхідно визнавати умовне постачання товарів та необоротних активів при анулюванні реєстрації платника ПДВ?
Відповідь
Банк проведень: облік штрафів, пені, неустойки у відповідача та позивачаЯкщо товари/послуги, необоротні активи, суми ПДВ по яких включені до складу податкового кредиту, не використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника ПДВ зобов’язаний по таких товарах/послугах, необоротних активах визначити податкові зобов’язання.
Базу оподаткування визначають виходячи із звичайної ціни. Таке правило не поширюють, якщо анулювання реєстрації як платника ПДВ відбувається внаслідок реорганізації платника шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону (п.184.7 Податкового кодексу України).