Місце проживання засновника є основним місцем обліку юрособи: як заповнити графи 3, 9, 10 форми № 20-ОПП

737

Запитання

Як заповнити графи «Тип об’єкта оподаткування», «Стан об’єкта» й «Вид права на об’єкт» розділу 3 повідомлення за формою № 20-ОПП, якщо місце проживання керівника (засновника) є основним місцем обліку юрособи або місце проживання підприємця є місцем підприємницької діяльності?

Відповідь

Штрафи за невчасну сплату пені у сфері ЗЕД

Юрособа/ФОП подає до ДПС «Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадять діяльність» за формою № 20-ОПП (даліформа № 20-ОПП) з інформацією про даний об’єкт оподаткування у разі якщо:

  • місце проживання керівника (засновника) є основним місцем обліку юрособи;
  • місце проживання ФОП є місцем, де він провадить підприємницьку діяльність, або воно пов’язане зі здійсненням підприємницької діяльності.

Подати форму № 20-ОПП необхідно протягом 10 робочих днів після проведення держреєстрації юрособи/реєстрації підприємницької діяльності.

Заповнюючи графи 3, 9, 10, врахуйте такі особливості:

графа 3 «Тип об’єкта оподаткування»

Зазначають тип об’єкта оподаткування, де проживає платник податків («682 — квартира», «685 — житловий будинок», «293 — котедж» тощо) відповідно до рекомендованого довідника типів об’єктів оподаткування

графа 9 «Стан об’єкта оподаткування»

Зазначають:

2 — експлуатується або 8 — орендується

графа 10 «Вид права на об’єкт»

Зазначають: 1 — право власності; 2 — право володіння; 3 — право користування (сервітут, емфітевзис, суперфіцій); 4 — право господарського відання; 5 — право оперативного управління; 6 — право постійного користування; 7 — право довгострокового користування або оренди; 8 — право короткострокового користування, оренди або найму; 9 — іпотека; 10 — довірче управління майном

За інформацією ГУ ДПС в Івано-Франківській області

 

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
260

Облікова політика підприємства—2025: як внести зміни й на що зважати

Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій. У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
120325

Поворотна фінансова допомога: бухгалтерські проводки

У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
341896

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
291904

Головне для бухгалтера в серпні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні
845