Акт виконаних робіт не підписали: чи складати податкову накладну

1007

Запитання

Чи складати податкову накладну за операцією з виконання підрядних будівельних робіт у разі, якщо замовник відмовився підписувати акт виконаних робіт?

Відповідь

Сплата ЄСВ з мінзарплати: п’ять ситуацій з практики

Якщо за операціями з виконання підрядних будівельних робіт платник ПДВ застосовує касовий метод податкового обліку, то податкову накладну (ПН) за такими операціями складають на дату надходження коштів у рахунок оплати вартості таких робіт (у т. ч. якщо замовник відмовився від підпису акту виконаних робіт).

Якщо виконавець робіт за договором підряду (у т. ч. будівельного) застосовує загальні правила визначення дати виникнення податкових зобов’язань, то податкові зобов’язання за операцією з виконання підрядних будівельних робіт визначатимуть на дату «першої події».

Якщо виконавець, який не застосовує касовий метод податкового обліку, за операцією з виконання робіт за договором підряду на дату оформлення акту, в якому він зазначив про відмову у підписанні такого акту замовником, нарахував податкові зобов’язання та склав ПН (за правилом «першої події»), то відкоригувати податкові зобов’язання, нараховані на підставі такої ПН, можна в разі визнання судом такого акту недійсним шляхом оформлення розрахунку коригування до неї та реєстрації його в ЄРПН покупцем (замовником).

За інформацією ДПС у Запорізькій області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Одиниця виміру послуг і робіт у податковій накладній і первинці: «послуга», «грн», штуки…

Які вимоги до одиниць виміру у первинних документах, які одиниці виміру для послуг використовувати у податковій накладній, що таке кількісні і вартісні вимірники, коли щодо послуг використовуються одиниці виміру «грн» і «послуга», як виправити помилку в одиниці виміру — відповіді ці та інші пов’язані питання знайдете у консультації
89256

Наказ про преміювання працівників: зразки, правила оформлення, критерії

Преміювання — один із найпоширеніших способів мотивувати працівників. Щоб виплатити премію, роботодавець оформлює наказ про преміювання працівників. У статті пояснимо, коли потрібен такий документ, які реквізити він має містити, наведемо зразки наказів для різних ситуацій та розберемо критерії преміювання у 2025 році
106560

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217296

Штатний розпис з 28 серпня 2025 року: що зміниться після скасування Господарського кодексу

Що буде зі штатним розписом після 28 серпня 2025 року, коли Господарський кодекс піде в архів? Час прощатися? Розбираємося. Дізнайтеся, як скласти штатний розпис у 2025 році: актуальний бланк, приклад заповнення та пояснення з підказками
98450