Акт виконаних робіт не підписали: чи складати податкову накладну

945

Запитання

Чи складати податкову накладну за операцією з виконання підрядних будівельних робіт у разі, якщо замовник відмовився підписувати акт виконаних робіт?

Відповідь

⚡ ЄСВ для ФОП знов обов’язковий — 2025 ⚡

Якщо за операціями з виконання підрядних будівельних робіт платник ПДВ застосовує касовий метод податкового обліку, то податкову накладну (ПН) за такими операціями складають на дату надходження коштів у рахунок оплати вартості таких робіт (у т. ч. якщо замовник відмовився від підпису акту виконаних робіт).

Якщо виконавець робіт за договором підряду (у т. ч. будівельного) застосовує загальні правила визначення дати виникнення податкових зобов’язань, то податкові зобов’язання за операцією з виконання підрядних будівельних робіт визначатимуть на дату «першої події».

Якщо виконавець, який не застосовує касовий метод податкового обліку, за операцією з виконання робіт за договором підряду на дату оформлення акту, в якому він зазначив про відмову у підписанні такого акту замовником, нарахував податкові зобов’язання та склав ПН (за правилом «першої події»), то відкоригувати податкові зобов’язання, нараховані на підставі такої ПН, можна в разі визнання судом такого акту недійсним шляхом оформлення розрахунку коригування до неї та реєстрації його в ЄРПН покупцем (замовником).

За інформацією ДПС у Запорізькій області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Штатний розпис 2025: чи потрібно складати після скасування Господарського кодексу

Штатний розпис — постійний гість у кабінеті бухгалтера, адже це обов’язковий локальний акт. Складати його скеровувала стаття 64 Господарського кодексу. Але що буде зі штатним розписом після 28 серпня 2025 року, коли Господарський кодекс піде в архів? Час прощатися? Розбираємося
80704

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
446176

Бухгалтерська довідка 2025: коли потрібна, як оформити + зразок

Бухгалтерська довідка виручає, коли бракує первинних документів, затримується контрагент або потрібно пояснити помилку. Мінфін уточнив, коли можна її складати, а ми зібрали готові зразки для типових ситуацій
104869

10 ситуацій із ТТН, про які варто знати бухгалтеру

До ТТН прискіпливо ставляться як податківці, так і представники Укртрансбезпеки. Аби убезпечити вас від помилок, тримайте відповіді на запитання, з якими читачі зверталися до редакції
103