Порядок інформування про працевлаштування осіб з інвалідністю змінять

СПО профспілок оприлюднило проєкт постанови КМУ «Деякі питання організації працевлаштування осіб з інвалідністю», якою пропонують затвердити Порядок надання державній службі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю.

contract.jpg

Чи індексувати зарплату в березні та квітні 2025 року

Проєктом акта пропонують:

  1. затвердити Порядок надання державній службі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю;
  2. визнати такими, що втратили чинність, затверджені постановою КМУ «Деякі питання реалізації норм Законів України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та «Про зайнятість населення» від 31.01.2007 № 70 (далі – Постанова):
  1. зняти повноваження Держпраці зі здійснення перевірок підприємств, установ, організацій, зокрема підприємств, організацій громадських об’єднань осіб з інвалідністю, фізосіб, які використовують найману працю, з питань реєстрації у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю та подання ними звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю;
  2. вилучити з Порядку проведення перевірки підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого Постановою, питань, які можуть бути предметом перевірки підприємств, установ, організацій, які використовують найману працю, а саме щодо реєстрації у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю та подання ними звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю.

Роботодавець з дня виникнення у нього потреби дібрати працівників з інвалідністю та/або з дати відкриття вакансій, на які можуть працевлаштуватися особи з інвалідністю, інформуватиме центр зайнятості за його місцезнаходженням:

  • в електронній формі — з накладенням чи без накладення е-підпису або печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів);
  • або в паперовій формі — із засвідченням підписом керівника/ФОПа.

Форму надання інформації, необхідної для організації працевлаштування особи з інвалідністю, та порядок її заповнення затверджує Мінекономіки.

Роботодавець може повідомити центр зайнятості про закриття вакансії засобами електронної комунікації або надіславши  повідомлення електронною поштою або під час особистої зустрічі з фахівцем центру зайнятості.

Предметом проведення перевірки є виконання суб’єктами господарювання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю, зокрема його зарахуванням.

Суб’єкт господарювання зобов’язаний надавати посадовій особі Держпраці для ознайомлення та перевірки, зокрема, такі документи:

  • штатний розпис;
  • особові картки, трудові книжки (за наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування осіб з інвалідністю, що перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання;
  • інформацію про попит на робочу силу (вакансії) (форма № 3-ПН);
  • звіти з праці (форма № 1-ПВ);
  • копії документів, що підтверджують інвалідність працівників.

Якщо за результатами перевірки встановлять факт невиконання суб’єктом господарювання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, вживуть заходів щодо притягнення винних посадових осіб до адміністративної відповідальності.

За інформаціє СПО профспілок

 


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Видаткова накладна: для кого і для чого

Видаткова накладна, мабуть, найпоширеніший документ у тих, хто постійно придбаває або продає різні ТМЦ. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають матеріальні цінності під час своєї господарської діяльності. Звичайні покупці також часто мають справу з видатковою накладною, коли придбавають товари у магазинах оптової торгівлі, наприклад, будматеріалів. Розберімося докладно, за якими правилами складати видаткову накладну у 2025 році
216799

Облік основних засобів: проводки

Основні засоби — це матеріальні активи зі строком використання більше 1 року. Найчастіше саме вони займають найбільшу питому вагу в балансі підприємства та мають найбільшу вартість. Облік основних засобів має свою специфіку, про це і розповімо. Також наводимо бухгалтерські проведення з обліку основних засобів
76916

Колективний договір: що важливо знати бухгалтеру

Коли підприємство укладає колективний договір без належної уваги до питань оплати праці, бухгалтер стає заручником обставин. Адже він має дотримувати вимог трудового законодавства, а воно часто відсилає бухгалтера до норм колдоговору. Зупинимося на тих розділах колдоговору, які важливі саме для бухгалтера
75685

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді