Для промислових підприємств запровадять автоматизовані системи контролю викидів

Кабмін затвердив Порядок запровадження обов’язкових автоматизованих систем контролю викидів забруднюючих речовин

Для промислових підприємств запровадять автоматизовані системи контролю викидів

Національна сертифікація 2023: отримайте сертифікат НЮУ ім. Ярослава Мудрого

Порядок запровадження автоматизованих систем контролю викидів забруднюючих речовин (далі — АСК) розроблено Міндовкіллям спільно з європейськими експертами на виконання вимог Законів України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення механізму регулювання викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря» від 09.07.2022 № 2393-IX та «Про охорону атмосферного повітря» від 16.10.1992 № 2707-XII. Крім того, запровадження обов’язкових АСК та визначення якості повітря передбачено рішенням РНБО від 23.03.2021 № 111, затвердженим Указом Президента.

Порядок передбачає обов’язок для промислових підприємств встановити системи моніторингу на своїх установках. За їх допомогою підприємства проводитимуть відповідні вимірювання, а отримані дані про викиди від роботи власного обладнання передаватимуть до Міндовкілля автоматично. Міністерство аналізуватиме їх та публікуватиме на Екосистемі. Порядок передбачає обов’язок встановлювати АСК лише на нове обладнання. На вже діюче устаткування цю вимогу не поширюють.

Бізнес матиме час підготуватися до нововведень. Встановити АСК необхідно упродовж 5 років після припинення або скасування дії воєнного стану в Україні.

Постанова набере чинності з дня її опублікування та діятиме з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні. Станом на 29.03.2023 документ не опублікували.

 

Постанова КМУ від 28.03.2023 № 272

 


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Гранти для розвитку бізнесу 2025

Один зі способів для бізнесу втриматися в ці непрості часи — отримати грант. Де шукати гранти, як їх отримати й оподаткувати, пояснив експерт
20361

Оренда офісу у фізособи: договірні відносини та оподаткування

Підприємство вирішило взяти в оренду приміщення у фізособи. Як оформити такі договірні відносини? Як відобразити операції з оренди приміщення в обліку? Як оподатковувати оплату орендної плати фізособі? Як бути з оподаткуванням ремонтів та компенсацією комунальних послуг при оренді офісу? Відповіді на ці та інші питання знайдете в цьому огляді
107123

Дебіторська заборгованість: як нею керувати

Довіряй, але перевіряй. Ця приказка відображає суть обліку дебіторської заборгованості, яку треба не тільки визнати, але й контролювати на кожну дату балансу щодо можливості бути сплаченою. Визнання та списання дебіторської заборгованості, її розкриття у фінансовій звітності — у консультації
118522

Видаткова накладна: для кого і для чого

Видаткова накладна, мабуть, найпоширеніший документ у тих, хто постійно придбаває або продає різні ТМЦ. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають матеріальні цінності під час своєї господарської діяльності. Звичайні покупці також часто мають справу з видатковою накладною, коли придбавають товари у магазинах оптової торгівлі, наприклад, будматеріалів. Розберімося докладно, за якими правилами складати видаткову накладну у 2025 році
219576

Криптовалюти: бухоблік і декларування

Що таке криптовалюта та чи легально нею користуватися, яке законодавче регулювання криптовалют існує насьогодні. Також мова піде про електронне декларування криптовалют, облік і оподаткування операцій з криптовалютами, питання фінансового моніторингу криптовалют як віртуальних активів
21042

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді