Організація та облік поточного ремонту в медзакладі

UA RU
У статті експерт розповість, як документально оформити поточний ремонт в КНП. У зразках проведень ― приклад бухобліку поточного ремонту в медзакладі.

 

Медзаклад накопичив добровільних внесків і вирішив витратити ці кошти на поточний ремонт приміщень. Планує власними силами без підрядників покласти ламінат, замінити вікна, оновити стіни. Медзаклад не має у штаті ремонтної бригади. Як документально оформити роботи? Чим підтвердити списання матеріалів на ремонт? Як показати операції в бухобліку? 

Відповіді на ці запитання шукатимемо в Методрекомендаціях № 561 та НП(С)БО 7 «Основні засоби»

⚡️ БАНК ПРОВЕДЕНЬ ДЛЯ КНП ⚡️

Як організувати поточний ремонт у медзакладі 

Щоб підтримувати нерухомість у належному стані, проводять поліпшення та ремонти об’єктів. Із-поміж поліпшень — модернізація, добудови, реконструкція. 

Рішення щодо характеру робіт ухвалює керівник медзакладу. Він має взяти до уваги поточну ситуацію та істотність витрат (п. 29 Методрекомендацій № 561). Рішення визнати роботи поточним ремонтом керівник обов’язково закріплює в наказі. У тексті наказу зазначте: 

ДІЗНАТИСЯ ⏬

Організація та облік поточного ремонту в медзакладі 

Як задокументувати поточний ремонт у медзакладі 

Списання матеріалів оформіть накладною-вимогою на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів (форма № М-11). Спирайтеся на дані дефектного акта

Якщо залучаєте до поточного ремонту працівників медзакладу, складіть наряд на відрядну роботу та відобразіть нарахування зарплати й відрахувань ЄСВ у документах на оплату праці: розрахунково-платіжній відомості працівника (форма № П-6), відомості нарахування ЄСВ тощо. 

Після завершення робіт підготуйте відомість виконаних робіт, де зазначте: 

ДІЗНАТИСЯ ⏬

Організація та облік поточного ремонту в медзакладі

Як показати поточний ремонт у медзакладі в бухобліку 

Витрати на підтримання об’єкта в робочому стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання включайте до витрат періоду (п. 32 Методрекомендацій № 561, п. 15 НП(С)БО 7). Збільшуйте витрати залежно від напряму використання будівлі. 

СКАЧАТИ ⏬

Організація та облік поточного ремонту в медзакладі

 

 


Вебінар для бухгалтера

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді